#1 Skrevet Januar 6, 2013 heisann.. noen som kunne forklart hvordan man kopler opp slik at nærlysene ikke dimmer ned da man setter på fjærnlys? bilen det gjelder er en Golf 3 med Vento front (h4 pære).. nærlyset dimmer ned da man setter på fjærnlyset.. går det ann og gjøre noe med det samme (overnevnte) med en golf 3 med vanlige hovedlykter? (H1-nær H1-Fjern) mvh jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2013 Fant du ut dette?? Trenger hjelp selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2013 Vil det ikke være et issue med varme da? Blir jo nærmest dobbel varmeutvikling inne i lykta da frykter jeg, hadde vært skeptisk til å gjøre dette for min egen del ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2013 Tror ikke det går bra når det er samme pæren. Blir for varmt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2013 Det anbefales ikke å kjøre med nær- og fjernlys tent samtidig på H4-pærer, det blir for varmt inne i pæra, og den kan eksplodere. Ellers så mener jeg at man kan få endret "oppførsel" på hovedlysene ved å bytte hovedlysbryter på Golf 3. Min bror eide engang en '96 GL med doble lykter originalt. Vi byttet lysbryteren en gang, og da slukket nærlysene når han skrudde på fjernlysene, så det var helt klart en bryter ment for H4-pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2013 Lysreleet ditt smelter etterhvert da det blir overopphetet og du ødelegger reflektorer og pærene ryker ofte. Har gjort det selv men ble bare tull. Har du dårlig fjærnlys siden du vil ha det slik??. Om så så kjøp heller bedre pærer eller bi-xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2013 For å få de til å lyse samtidig kan du knekke ned den ene pinnen på lysreleet... Men som de andre her sier, gjør det kun hvis du har lamper som har separat nær/fjærn pære.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...