Trenger nye Xenon pærer til nærlys foran, hvilke?

Anbefalte innlegg

Trenger som tittelen sier nye Xenon nærlys pærer men prisen på originalpærer er jo nesten 1500,- pr stk.

Har forsøk 3 stk uoriginale fra forskjellige ebay selgere men jeg syntes de lyser alt for dårlig i forhold til de originale som sto i før.

Har noen tips til hvor jeg kan kjøpe originale rimeligere enn hos Møller eller Mekonomen? Finnes det uoriginale som lyser like bra, og hvor kan eventuelt dette skaffes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil, og hva slags pære? Du finner kvalitetspærer også på Ebay, søk etter GE, Osram eller Philips og pæretypen du trenger. Ser f.eks. Philips D2S til $95 for paret, pluss $10 i frakt, eller GE D2S pærer til $67 + $12 i frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

I følge Mekonomen og MECA sine sider skal jeg ha:

• D2S (gassutladningsrør), Sokkel Versjon P32d-2, Osram Xenarc®

• Spenning [V] 85, Nominell ytelse [W] 35

Er det forskjell på GE, Osram eller Philips i lysstyrke/kvalitet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha de "beste" pærene, kjøper du Osram Xenarc Silverstar. Fåes for en billig penge på tyske Ebay, og det samme får man vanlige Osram D2S for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha de "beste" pærene, kjøper du Osram Xenarc Silverstar. Fåes for en billig penge på tyske Ebay, og det samme får man vanlige Osram D2S for.

Supert, tusen takk! Du har ikke en link vel? Ikke så stødig i tysk.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan følge min link, og se priser og utvalg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert, tusen takk! Du har ikke en link vel? Ikke så stødig i tysk.. :)

F.eks her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så monterer jeg disse, så får jeg 30% mere lys selv på ettermontert d2s ballaster? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.