#1 Skrevet Januar 6, 2013 Hei! Er det noen her som kan ta på seg en sveisejobb mot betaling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2013 Nå bor jo jeg et stykke unna, men kunne ha hjelpa å sveise, dersom jeg får vite hva det er som skal sveises? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2013 http://www.dindel.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=170118&option=com_virtuemart&Itemid=68&vmcchk=1&article_id=2237039&thumb_doc_id=&price_value=3,758&group_node_id=100047&poduct_currency=NOK Jeg skulle byttet ut den flex biten. Anlegget er helt, men er så dyrt å kjøpe med katalysator. Skylle hatt noen til å hjelpe til å bytte den flex biten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2013 Mekonomen og Bilxtra osv skulle ha 4300/4900 for kun delen Kompis jobber på bilens eksosanlegg, der skal jeg få det for 4000 ferdig montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...