Anbefalte innlegg

selger/gir bort div deler, 1.8t radiator 2stk, 99mod 1.8t bunndel,2.3 10v femmer motor, 2003 1.9tdi touran motor med ulyd i bunndel men hel topp/turbo,dyser osv.. 1000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris på radiator :)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, bra pris :) har du no mål på den :)? skulle hatt en som er ca 2-3cm tykk :) så jeg får den i fronten på en 80 typ89 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte en slik selv på en 80competition med femmer motor en gang men var trangt... rett i underkant a 3cm bred, par å søtti bred og rett under 50cm høy a ca. også er utakene på samme side på dissa da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt du vil bli kvitt kan du bare legg uti garasjen min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, skal ha den på i en 80q med 5er :) du skal til engerdalen i helga:)? Mulig broder'n skal i veien:) hvis du har plass til å ta den med da:)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg gjøre :-)

 

- - - Updated - - -

 

Har allerede lagt alt annet skrot i den støen så ekke plass til mer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hk på denne touran motoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

broder`n skal oppover til drevsjø på lørdag :) sender du meg ett tlf på pm, så tar han kontakt med deg oppå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må passe på å lese tråda dine Even hehe :)

Espen prata på at han skulle oppover til helga tror jeg, så tror han kunne ta med radiatoren til Elverum :)

skal høre litt med han :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.