#1 Skrevet Januar 6, 2013 (endret) selger/gir bort div deler, 1.8t radiator 2stk, 99mod 1.8t bunndel,2.3 10v femmer motor, 2003 1.9tdi touran motor med ulyd i bunndel men hel topp/turbo,dyser osv.. 1000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2013 pris på radiator ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2013 341kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2013 hehe, bra pris har du no mål på den ? skulle hatt en som er ca 2-3cm tykk så jeg får den i fronten på en 80 typ89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2013 Brukte en slik selv på en 80competition med femmer motor en gang men var trangt... rett i underkant a 3cm bred, par å søtti bred og rett under 50cm høy a ca. også er utakene på samme side på dissa da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2013 Alt du vil bli kvitt kan du bare legg uti garasjen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2013 Høres bra ut, skal ha den på i en 80q med 5er du skal til engerdalen i helga:)? Mulig broder'n skal i veien:) hvis du har plass til å ta den med da:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2013 Det kan jeg gjøre :-) - - - Updated - - - Har allerede lagt alt annet skrot i den støen så ekke plass til mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2013 Hk på denne touran motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2013 er vel 105hestern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2013 broder`n skal oppover til drevsjø på lørdag sender du meg ett tlf på pm, så tar han kontakt med deg oppå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2013 du må passe på å lese tråda dine Even hehe Espen prata på at han skulle oppover til helga tror jeg, så tror han kunne ta med radiatoren til Elverum skal høre litt med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...