Anbefalte innlegg

Madammen opplevde nå at bilen ikke lenger har fremdrift. Dette gjelder en a4 99 mod med 1.8 l motor. Bilen får ikke fremdrift uansett gir, og når man setter den i de høyeste girene høres en svak rasling når man slipper ut clutchen. Kan dette være noe annet en utslitt clutch? Jeg har ikke fått sett noe nærmere på det enda, men jeg synes det er rart at clutchen tar kvelden så raskt. Kjørte selv bilen sist og da merket jeg ingenting på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være drivledd også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer man å få dem så gåen? Uansett en fordel da det hadde gjort ting et par knepp enklere ja.. Byttet en drivknute kjøpt på BT for ikke så lenge siden. Den var veldig treig. Måtte låse den i akslingen for å klare å bøye den. Forhørte meg på BT om problemet, men dem sa dette var normalt... Vi får se!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... min clutch tok kvelden her om dagen. Var helt fin tidligere på dagen, men et par timer senere begynte den å glippe. Da tok det 20 minutter så var det ikke framdrift i det hele. Sendte den på verksted å de fant ut at svinghjule og clutchen var gåen. Kosta 18k....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok drivknuten ja, eller rettere sagt knekt aksling. Jeg har nok slurvet ved mansjettbytte og akslingen har dratt seg ut med det resultat at den knakk i "klipssporet".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.