Lokallagstreff tirsdag 8/1-2013 kl 1900 på Dolly Dimples Minde, evt forslag?

Anbefalte innlegg

Det blir jo betaling på vestkanten etterhvert ,pluss at div nisser fra en viss gatebilklubb i byen har vel spolert den sjansen

ved å burne ihjel parkerinsdekke 1-3:) ellers hadde det vært supert for meg, bor 1 min unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært artig og møtes litt forskjellige plasser, så eg er hvertfall med på en tur til Askøy om eg er hjemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er for den iden om å møtes rundt om kring :) Detta e jo tråss alt ein bilklubb, so litt kjøyring er vel ikkje noko problem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Kjell der, eg bur jo ute i gokk så eg e vant med å kjøra ein god del. Men å flytta litt på seg kan jo væra bra, og so kan alle sjekka ka som fins av muligheter rund sin heim.. Under tak er jo nesten på krevd høst og vinter.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jo betaling på vestkanten etterhvert ,pluss at div nisser fra en viss gatebilklubb i byen har vel spolert den sjansen

ved å burne ihjel parkerinsdekke 1-3:) ellers hadde det vært supert for meg, bor 1 min unna.

Eg kan desverre ikke unngå og svare deg på den!

Det har seg sånn at det IKKE var Bergen-gatebilklubb som arrangerte det som skjedde den gangen! Det var en "privatperson" som skrev på Facebook at det skulle være treff der, og dermed spredde det seg som ill i tørt gress! Dette e noe vi i styret til Bergen-gatebilklubb ikke kan gjøre noe med desverre.

Hver gang vi har Streetmeet så har vi ett seriøst opplegg med vakter for å unngå ulovlig burning!

Mvh

Eirik Himle

Treffansvarlig Bergen-gatebilklubb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å svare i vei det Eirik:)

Dette er ikke snakk om et engansgtilfelle, dette skjedde nesten ukentlig. Sier heller ikke at dette var noe som klubben arrangerte,

men at de mange av de tilhørte/tilhører klubben er det ikke noe tvil om. Jeg har både sett det med egne øyne og jeg kjenner andre folk i klubben.

Det gikk vel ikke helt etter planen på Sartor parken heller? Dere gjør sikkert så godt dere kan og alltid noen som ødelegger.

Mvh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.