Anbefalte innlegg

noen som har forslag til valg av senk til 2004 mod touran. tenkte på ett som ikke er av det billigste,men heller ikke dyreste.. kom med forslag og erfaringer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du bare skal ha fjærer, velg H&R. Overlegen kvalitet og komfort. Ikke veldig dyrt heller, ca 2000,-.

Har hatt Eibach på annen Touran, men der ble bilen litt mer sigen bak, ser bedre ut med H&R-fjærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å høre du er fornøyd Andreas, ja kan trygt anbefale H&R. Vi har det også på vår nye 2012 Touran og fungerer topp til og med til 18". større hjul så senker det akkurat en cm for lite for at det skal se bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter dette, H&R er meget gode fjører, leverer på komfort og sportsliget. Og det til en overkommerlig pris.

Har kjørt mye med Eibach, syns de ble litt for myke etter å ha kjørt med H&R nå. Så gå for de, er nå min mening :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker på og ha just.bart egentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi forsatt anbefale deg H&R Monotube pga komfort og kvalitet men finnes jo mye på markedet og velge mellom.

Om noe går i stykker så er hverfall H&R raske med å levere reserve deler etc så det er jo posetivt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil ha et rimeligere alternativ så er Supersport Black EVO et bra alternativ.

Produsert av KW og med 3 års garanti.

Skal du legge mer i det så kjøper du H&R.

Her snakker jeg om justerbart.

På vanlige senkefjærer ville jeg valgt H&R eller Eibach.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du senke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange som har senka sine Touran'er mye med coilovers.

Min erfaring er at Touran (ihvertfall min -07 Highline) er relativt lav under i utgangspunktet, så jeg valgte en moderat løsning:

H&R senkefjærer (35-40mm) i kombinasjon med støtdempere fra Supersport.

Kunne selvsagt ønsket meg litt mer senk, men for min del handler det også om brukervennlighet.

Denne kombinasjonen fungerer greit både sommer og vinter.

Med fjærer slipper en å tenke på skitt, møkk, rust og justeringsringer som sitter dønn fast. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.