#1 Skrevet Januar 7, 2013 (endret) Trenger ikke være med fjærer eller caliptere, men helst med skiver. S6 Fjærben er også av interesse, men siden det må være billig så regner jeg med det utgår Edit: Etter litt nærmere tenking, og mange henvendelser, så tror jeg jeg får begrense meg til området i rimelig henteavstand fra Trondheim. Regner med portoen på slikt blir dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2013 Har et par skiver, til ufo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2013 Har to komplette liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2013 Har UFO fjærbein fra S4 liggende. Har også fjærer, calippere og greie UFO skiver hvis du trenger. Har også topplager + småtterier. Du plukker det du vil ha for en grei pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2013 PM sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...