Surkler i varmeapparat og lukter kjølevann! Passat 02 1,9TDI 4M

Anbefalte innlegg

Hei.

Da jeg kjøpte bilen i hui og hast et par dager før jul, la jeg jo merke til at det var lite kjølevann. Motor var ren og pen oppå, men ved nærmere inspeksjon ser den ikke ut lengre ned. Så jeg har vært på vakt nå, og skal ta forhandler for alt jeg kommer på nå. Gjelder en 1,9tdi AVF som er rullet 242.000km.

Jeg fyllte kjølevann dagen etter jeg kjøpe bilen, da jeg skulle kjøre langt. Nå, for noen dager siden har jeg lagt merke til at det har vært en del surklelyder i varmeapparat (?) ved pådrag spesielt. Ser ikke ut til å bruke noe kjølevann lengre, uten at jeg skal si det helt sikkert. Synes også det lukter kjølevann når jeg kjører/har parkert. Dette gir seg såklart i det jeg stopper motoren.

Nå er jo forhandleren en luring, som mener alt skal være sånn som det er. Der er vi ikke helt enig! Kan det være toppakning som er dårlig? Jo mer jeg kan komme på før garantien utløper, jo lettere er det vel å få det ordnet ved et senere tidspunkt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.