#1 Skrevet Mai 6, 2005 Har solceller i luka på min 95 S6., er ikke nevnt med ett ord i BETRIEBSANLEITUNG, Lader den batteriene? (ja har 2) eller blåser den friskluft over en viss temp? Eller begge deler? Har hørt masse forskjellig her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2005 Det jeg har hørt (beklager, fortsatt ikke 1. hånds info , og det gjelder egentlig S2 men funker vel på samme måte) er som du sier at solcellene driver en vifte for å lufte ut bilen. Synes også det høres mer logisk ut enn å lade batteriet, en normalt frisk dynamo har jo 0 problem med det. PS mener dette var en meget dyr option når bilen var ny.. Mvh LHK Har solceller i luka på min 95 S6., er ikke nevnt med ett ord i BETRIEBSANLEITUNG, Lader den batteriene? (ja har 2) eller blåser den friskluft over en viss temp? Eller begge deler? Har hørt masse forskjellig her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...