#1 Skrevet Januar 7, 2013 Ønsker å få tak i Felger med dekk til min A8 2008 mod. 21" eller22". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2013 (endret) Ønsker å få tak i Felger med dekk til min A8 2008 mod. 21" eller22". Tenkte beholde dekkene, men har et sett R8 replika felger til salgs. Ubrukte, 9x22 ET 48. 10.000 kr ca. Bilde her: http://forum.vacn.no/showthread.php?237100-2013-Audi-A6-Allroad-quattro-quot-Bandit-III-quot/page8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2013 Kommer bare til en innloggingside hvor jeg aldri kommer videre når jeg trykker på den linken. Ser ut som jeg går for RS6 2 felger fra dekk4.no Er vell endel styr med å få lagt om dekk på 22" felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2013 Kommer bare til en innloggingside hvor jeg aldri kommer videre når jeg trykker på den linken. Ser ut som jeg går for RS6 2 felger fra dekk4.no Er vell endel styr med å få lagt om dekk på 22" felger? Fikk lagt ut bilde nå. Nja, de som har utstyr og litt peil klarer det fint. RS6 2 er fint det og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2013 Ja det var fine felger di du har ivertfall. fikk en bra pris og levert ferdig pålagt på døren så er det veldig lettvint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...