#1 Skrevet Januar 7, 2013 (endret) Finn link: https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40233591 Edit: Har i dag hatt full sjekk og service på bilen. Så klar for ny eier Bilen kan bli din for 165000 ink. omreg og årsavgift! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2013 (endret) Opp og hopp, ingen som vil ha fin vinter og billig pendler bil? edit: nå går denne for 180 til første som viser interesse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2013 Da har nye bilen kommet, og denne MÅ bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2013 Opp med seg, kan gå ennå mer ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2013 Kan ordne finans og forsikring ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2013 pris satt ned meget nå.. dette er en veldig hen og vellholdt bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2013 Dette er jo snart og gi bort bilen! pris satt ned i første post. bare og sende pm, ikke nøl med og ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2013 Du tar vell ikke innbytte? En VW Golf 1.9tdi 4motion 2001mod? Og om jeg får spørre her, hvorfor selges denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2013 Jeg tar dessverre ikke innbytte da jeg har kjøpt ny bil Selges pga. som sakt har kjøpt meg ny skoda Fabia MC som står og venter Ny annonse https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40233591 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2013 Da er denne solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...