#1 Skrevet Januar 7, 2013 Jeg har byttet begge belger foran og før jul røk kompressoren. Nå går kompressor ukontrollert og kan "skyte" luft som en dumpventil. En teknisk leder på møller Skøyen sier at det kan være rele til kompressoren som er dårlig. Han sier også at dette releet kan ikke klare å stoppe å "tørke" luften som suges inn i systemet og da blir det verre, ettersom belgene foran har begge røket. Bilen mn er en touareg, men ca samme system på en A6. Noen med erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2013 Hvor lenge kjørte du med lekkasje i belgene foran? Var det så ille at du fikk opp varselsignal mens du kjørte eller kun om bilen sto parkert over lengre tid? Om du skal bytte deler på denne bør du sjekke Arnott industries, de er mye billigere enn Møller på delene. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2013 Første belgen røk underveis til Kristiansand og jeg merket det ikke før jeg gikk ut av bilen og hørte den blåse luft ut ved ventilen venstre foran. Så røk den andre året etter. Før jul røk kompressor. Møller Skøyen sier nå at de pleier å bytte rele samtidig med kompressor. Dette ble ikke gjort før jul. Så i morgen skal den få byttet dette. Så Passat alltrack levert uke ti! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...