#1 Skrevet Januar 7, 2013 Heisann! Jeg trenger 2 stykk 35W ballaster til disse pærene; Jeg tenkte det var på tide å bytte da den ene sluttet å virke, den luktet sprengt kondensator og det høres ut som det er sand inni den når den ristes på.. Om noen har, så skrik ut! *OBS* Jeg har allerede sprengt budsjettet på xenonbygget mitt, så jeg betaler ikke mye - Bare for å hjelpe dere å få rælet ut av garasjen, sånn at det ikke skal ta opp plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2013 Kan hende jeg har liggende en du kan få skal å ned til Bodø på onsdag å hente en ATV:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2013 Kjempegreier.. Dersom du finner tak i noe ræl som du har liggende, kontakt meg på 474 16 950 når du er her nede, så kan vi avtale sted og pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2013 Regner med du har sjekket på Ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2013 Jeg har det, men de billig-ballastene er ikke til å stole på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2013 Opp! 35w ballaster ønskes fortsatt kjøpt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2013 Jeg har 2 stk. 300 spenn så er de dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2013 Sender du bilde på PM? Skulle gjerne sett selv om det er noe jeg kjenner igjen fra ebay.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...