#1 Skrevet Januar 7, 2013 Rydder unna fler objektiver. Rydder litt i roteskuffen og ønsker å kvitte meg med mitt kitobjektiv fra Nikon D40 kameraet etter oppgradering. Noe brukt, men ser helt og pent ut og uten bruksmerker jeg legger merke til ved første øyekast. Perfekt for portrettfotografering med Nikon DX kamera (tilsvarer ca 75mm). Om objektivet: http://www.dpreview.com/products/nikon/lenses/nikon_50_1p8 Pris: 500 NOK eks frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2013 Følger det med topp og bunnlokk? Oppbevaringspose? Solblender? Er det brukt noen form for linsebeskyttelse på objektivet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2013 Det følger med snapon topplokk. Den hvite plasthetta til bajonettfet har jeg ikke lenger. Jeg har kjøpt dette nytt, og pose, solblender eller baklokk følger ikke med fra Nikon. Det lille jeg har brukt objektivet har det sporadisk vært med UV filter. Glasset sitter dypt i disse, så aldri vært engstelig for det til portrett og detaljfoto innomhus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2013 Bunnlokk funnet, så det er nå på stell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2013 Solgt? Kr. 500,- ink porto? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2013 Avtalt solgt til herremann som var intressert i å overby til angitt pris pluss porto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...