#1 Skrevet Januar 7, 2013 Hei :-) -Noen som kan gi meg et par tips om hvordan og hva som må demonteres på en 2002 Skoda 1.4 / 16v for og få skiftet remstrammeren? Den ser ut til og være festet med en skrue fra baksiden av en slags brakett....... Hilsen Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2013 Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det en umbraco fra baksiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2013 Dette er vell strammeren om jeg ikke tar feil? http://carparts.no/volkswagen/golf/reimer/strammer-dynamoreim/partdesc-27190.html Der ska være en liten tapp så du bare for satt den ett sted. Hvis du mot formodning skulle greie og få til det, Vill strammeren bli skjev, som igjen gjør at reima vill slite galt... hjulet til strammeren på linken skal peke mot venstre (hvis du står forran bilen, altså register siden... mener den ska være skrudd inn ned en skrue fra girkasse siden. Inni braketten den står i.. Korrekt meg hvis jeg har feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2013 Joda, enig i alt så langt!, men er det mulig og komme til uten og demontere "halve" motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2013 Bruk et speil og prøv og se inn fra baksiden, mener d ska gå uten og demontere allverden:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...