#1 Skrevet Januar 8, 2013 (endret) 96 3dørs Golf tdk hugges. Sorte hele dørtrekk, hattehylle uten hull, motor og gir er i bra stand. Har 2 nye framskjermer og ei bakluke uten rust også. M Motor AAZ: 3000 Gir: 1000 solgt interiør: plukk det du vil og si hva du vil betale Ble med i pressa lysbryter: 300 framskjermer: 500 for begge bakluke:200 ble med i pressa Hattehylle: 400 solgt Eller kom med et fornuftig bud, selges rimelig. Bilen blir plukket ned på kvelden 8.januar og da er det primært motor og gir som blir plukket, resten blir kjørt på huggeri om ingen melder interesse før onsdag. 95026105 egulds@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2013 har denne enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2013 Noen som trenger tdk motor og nye framskjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2013 Jeg trenger/skal ha motoren! hvordan blir det med frakt å slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2013 frakt er vel lettest med norlines/hurtigruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2013 Jeg vett ikke om TDK har dette, men jeg er på jakt etter "styreenheten" (reléene) som styrer de tre glødepluggene som stå i vannflensen på venstre siden av blokken. den vil jeg veldig gjerne kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2013 Ikke aktuelt å selge noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2013 Har ikke sett at du har skrevet, men den der kan jeg ikke huske å ha sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2013 Jeg trenger/skal ha motoren!hvordan blir det med frakt å slikt? Motoren er fortsatt til salgs da han som SKAL ha motoren hverken gir lyd fra seg som avtalt eller svarer på pm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2013 har du bilde av fremskjermer og bakluke? send gjerne på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2013 Bakluka ble med i pressa og framskjermene var jeg litt uheldig med så de er kassert.. Har igjen kun motor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...