Anbefalte innlegg

Er dette er en stor jobb?

Hva trenger man, hva vil det anslagsvis koste og hvordan er passformen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

installerte nettopp i min : http://forum.vacn.no/showthread.php?200313-Min-2001-Audi-RS4/page28&highlight=min+2001+rs4

Du trenger

*RNS-E unit fra C5 A6

*RNS-D til RNS-E kabelsett (kufatec.de eller kjøpe via dette forumet)

*CANGATE modul (om klokke skal synce med dash og navi funke skikkelig med ETA)

*RNS-E fronten må modifiseres for å passe inn i B5 konsollen (virdees auto på audisrs.com gjør dette veldig fint)

*tilgang til VCDS (vagcom)

*CAN-HI og CAN-LO signalet må tas fra baksiden av instrumentet og kobles inn i RNS-D til RNS-E kabelsettet.

*Ledningene til TMC modulen kobles fra og i loop. RNS-Ehar innebygget TMC modul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! :) Det der ble jo fancy. Kult at virdees ordner modding. Det ble jo helt perfekt.

Da får man vel begynne å lete etter rns-e og gjøre det samme som deg etterhvert :) Mange uttrykk du skrev der som jeg ikke skjønte bæret av, men det løser seg vel etterhvert, hehe.

Edit: At du valgte fra C5 A6 var bare tilfeldig, right?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bruke en enhet fra C5. Den passer som sagt nesten før modd grunnet form på faceplate/ramme.

En ting til å være obs! på. RNS-E fra C5 begynner å dra på åra så sørg for å få tak i en enhet der laser er byttet til 2008-> modell. Har solgt noen slike tidligere, og mange av de med gammelt laser/laserdrev har gått i stykker etter ganske kort tid. Greit å bytte, men litt plundrete og forholdsvis kostbart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.