#1 Skrevet Januar 8, 2013 (endret) Er dette er en stor jobb? Hva trenger man, hva vil det anslagsvis koste og hvordan er passformen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2013 installerte nettopp i min : http://forum.vacn.no/showthread.php?200313-Min-2001-Audi-RS4/page28&highlight=min+2001+rs4 Du trenger *RNS-E unit fra C5 A6 *RNS-D til RNS-E kabelsett (kufatec.de eller kjøpe via dette forumet) *CANGATE modul (om klokke skal synce med dash og navi funke skikkelig med ETA) *RNS-E fronten må modifiseres for å passe inn i B5 konsollen (virdees auto på audisrs.com gjør dette veldig fint) *tilgang til VCDS (vagcom) *CAN-HI og CAN-LO signalet må tas fra baksiden av instrumentet og kobles inn i RNS-D til RNS-E kabelsettet. *Ledningene til TMC modulen kobles fra og i loop. RNS-Ehar innebygget TMC modul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2013 (endret) Nydelig! Det der ble jo fancy. Kult at virdees ordner modding. Det ble jo helt perfekt. Da får man vel begynne å lete etter rns-e og gjøre det samme som deg etterhvert Mange uttrykk du skrev der som jeg ikke skjønte bæret av, men det løser seg vel etterhvert, hehe. Edit: At du valgte fra C5 A6 var bare tilfeldig, right? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2013 Du må bruke en enhet fra C5. Den passer som sagt nesten før modd grunnet form på faceplate/ramme. En ting til å være obs! på. RNS-E fra C5 begynner å dra på åra så sørg for å få tak i en enhet der laser er byttet til 2008-> modell. Har solgt noen slike tidligere, og mange av de med gammelt laser/laserdrev har gått i stykker etter ganske kort tid. Greit å bytte, men litt plundrete og forholdsvis kostbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...