Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har skjønt er det ganske mange medlemmer på øvre romerike, så jeg tenkte det var greit med en tråd der vi kan skravle litt om løst og fast, gi hverandre tips og spørre om skru hjelp osv. Her kan man også legge inn om man vil ha uoffisielle treff, treffes for photoshoots osv.

Så når vi først er i gang, er det noen som vet om lokale til leie på øvre romerike? Trenger ett sted og stå og skru og polere bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der var du tre uker for sent ute, leide akkurat videre min plass på Borgen :)

Får ikke vi på nedre være med eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fint endre trådnavn til romerike! slett ingen grunn til att nedre ikke skal få være med! Fader og att jeg ikke var litt tidligere ute a gitt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott tiltak ettersom vi jo allerede har en tråd om løst og fast i aksjer og blærum;) så kan jo romleriket få lov og ha en slik tråd og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi fra Oslo også snakke her eller???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Romerikstråden er fint navn det :)

Alle kan jo skrive her vel, men det vil stort sett omhandle de av oss som lever her :)

Eller? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e med ! ;)

Vel, lever i denne såkalte romeriksboblen jeg og da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Romerikstråden er fint navn det :)

Alle kan jo skrive her vel, men det vil stort sett omhandle de av oss som lever her :)

Eller? :)

Var det som var tanken ja Per :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker'e :)

Er jo ett ganske stort miljø her, ser jo stadige biler som eiere burde vært eller er medlemmer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi fra Oslo også snakke her eller???

Dere kan lage en Oslo tråd!

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker'e :)

Er jo ett ganske stort miljø her, ser jo stadige biler som eiere burde vært eller er medlemmer :)

Akkurat det samme har jeg gjort, og når jeg ble medlem i klubben så sleit jeg litt med og finne ut hvilket lokallag jeg egentlig hørte til, siden det var bare oslo og ingen som het noe med akershus... Skal sies att jeg trives godt i oslo lokallag, og att jeg med denne tråden håper det blir mer aktivitet fra folket på romerike.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at nedre Romerike også fikk være med. Vi hører jo tross alt til Romerike alle sammen øvre som nedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, helt klart! Noen som vet om noen bra foto plass for bil her på romerike?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inngangen til Hiak

Industribyggene ved Strømmen Storsenter

Taket på p-huset til Strømmen storsenter

Baksiden av det gamle Romerikssenteret var greit før, sto noen knuste biler der (usikker på hvordan det er nå siden det er butikker der igjen).

Strømmen stasjon på kveldstid.

Borte ved Leirsund er det et gammelt verksted (eller noe slikt) som jeg synes er stilig:

http://goo.gl/maps/qGUiU

Noen av de stedene jeg har tatt bilder iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, mulig å legge ut bilder av biler man har spotta på romeriket her å?

har ikke bilde men morsomt å se hva som går rundt om kring her på romeriket om noen har bilder!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt me en tråd før oss her og,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, mulig å legge ut bilder av biler man har spotta på romeriket her å?

har ikke bilde men morsomt å se hva som går rundt om kring her på romeriket om noen har bilder!

Kjør på! Her er tråden for oss på romerike, uansett om det gjelder spotta biler, om man trenger hjelp med noe eller hva det måtte være. Så spotta biler hører absolutt hjemme her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det samme har jeg gjort, og når jeg ble medlem i klubben så sleit jeg litt med og finne ut hvilket lokallag jeg egentlig hørte til, siden det var bare oslo og ingen som het noe med akershus... Skal sies att jeg trives godt i oslo lokallag, og att jeg med denne tråden håper det blir mer aktivitet fra folket på romerike.

Samme tanke har også streifet meg Lena, vi er mellom Oslo, Hamar og Hadeland oss fra Romerike!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå vet du, Sigurd, har vi "vår egen plass"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En lekker rød TT å se her på Skårer

ybyzuzum.jpg

ImageUploadedByTapatalk1357834649.871547.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

minner om treff til mandag på mcdonald jessheim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen att jeg jobber nå til mandag... er altfor lenge sida sist treff for min del nå.... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags treff??

Vet man har kjørt en del ukentlige treff på lørenskog tidligere, men er det noe på jessheim også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags treff??

Vet man har kjørt en del ukentlige treff på lørenskog tidligere, men er det noe på jessheim også?

Ettersom flere har spurt om og møtes utenom de faste treffene er det nå lagt inn ''uoffisielle-treff'' på McDonalds Jessheim hvor dt vil være mulighet og kjøpe skiltplater pg få kistremerker fra Kjetil Keinath

http://forum.vacn.no/showthread.php?245642-Treffplan-vinteren-2012-2013

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På sommerstid er det hver mandag på Skårer, i vinterhalvåret er det hver 14. dag på mandager, annenhver gang på Peppes i Sandvika og McDonalds Berger (Sharif)

Eller er det treff til våren og høsten som Oslo Lokallag har :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.