#26 Skrevet Januar 12, 2013 Sett på Strømmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 12, 2013 Inngangen til HiakIndustribyggene ved Strømmen Storsenter Taket på p-huset til Strømmen storsenter Baksiden av det gamle Romerikssenteret var greit før, sto noen knuste biler der (usikker på hvordan det er nå siden det er butikker der igjen). Strømmen stasjon på kveldstid. Borte ved Leirsund er det et gammelt verksted (eller noe slikt) som jeg synes er stilig: http://goo.gl/maps/qGUiU Noen av de stedene jeg har tatt bilder iallefall Moro at vi har tatt bilder på EKSAKT samme steder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 12, 2013 Hva slags treff?? Vet man har kjørt en del ukentlige treff på lørenskog tidligere, men er det noe på jessheim også? Noen ville ha ett ekstra lokallagstreff på mandag utenom de to "hovedtreffene" så dette blir avholdt på Jessheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 12, 2013 Moro at vi har tatt bilder på EKSAKT samme steder Haha, faktisk Men er ikke dumme steder å ta bilder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 12, 2013 Er ganske fint og ta bilder nede ved kraftstasjon ved funnefoss også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 12, 2013 Overhodet ikke, blir ganske så gode bilder der er det btw noen som har enda flere gode steder å ta biler, som ligger i området her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 12, 2013 (endret) Ligger jo en del gode plasser langs glomma i allefall. og om man vil ha natur rundt, så er det en del gode plasser rundet her jeg bor i fenstad. Har også parkeringa på nes kirkeruiner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 13, 2013 Noen som er rå på og løsne skiltlys lampene på a4 b6? nå tør jeg ikke ta i meir i fare for og ødelegge skruen helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 13, 2013 Ligger jo en del gode plasser langs glomma i allefall. og om man vil ha natur rundt, så er det en del gode plasser rundet her jeg bor i fenstad. Har også parkeringa på nes kirkeruiner. Natur er fint det, men jeg er litt for de urbane omgivelsene, synes det kler bilen bedre Det hender så klart at jeg tar bilder i naturomgivelser, men det er har vært fordi jeg ikke har funnet noen gode urbane omgivelser Noen som er rå på og løsne skiltlys lampene på a4 b6? nå tør jeg ikke ta i meir i fare for og ødelegge skruen helt. Hvis det er som på mine skiltlys, så ser jeg problematikken. Mine er helt jævlige å få både ut og få inn....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 13, 2013 Og "noen" har vært der før og prøvd få de ut, men nå "må" de ut, for nå har jeg ikke skiltlys lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 13, 2013 hmm, det er en case det der.. Jeg vet ikke hvor grensen er for å ødelegge noe mer enn skiltlyset heller så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 13, 2013 Ikke jeg heller... litt shit att ingen av de virker lenger i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 13, 2013 ved vannkraft stasjonen på rånåsfoss er det ganske ypperlig å ta bilder! Skulle ønske jeg hadde hatt et bedre kamera! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 13, 2013 Noen som er rå på og løsne skiltlys lampene på a4 b6? nå tør jeg ikke ta i meir i fare for og ødelegge skruen helt. Jeg boret hodet på skruene og så kjøpte jeg nye lamper. De er PAIN å få ut, selv om de akkurat er satt inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 13, 2013 Og hva gjorde du med resten av skruen? Jeg har nye lamper men ikke skruer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 13, 2013 Og hva gjorde du med resten av skruen? Jeg har nye lamper men ikke skruer.... Den fikk jeg tak i med tanga på leathermanen og så skrudde jeg ut resten Kjøpte så nye lamper og skruer hos Møller. Du kan også bruke maskinskruer med samme dimensjon, nå husker jeg ikke hvilken størrelse det er dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 13, 2013 Dimensjon skal jeg nok alltids klare finne ut av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 13, 2013 Har vel skruer til den store gullmedaljen på Clasern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 13, 2013 Har vel skruer til den store gullmedaljen på Clasern? Er akkurat det vi har vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 14, 2013 Er noen bra plasser å ta bilder i området rundt Dyno i Lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 25, 2013 Mange her som kommer til Jessheim på mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 25, 2013 hva skjer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 25, 2013 McDonald treff. Slafse burger og slarve bil (og damer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 25, 2013 McDonald treff. Slafse burger og slarve bil (og damer) eeeey så det er det dere snakker om når jeg ikke er der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 25, 2013 Jobber desverre,lenge siden det ha vert noe McDonalds mat nå så må få kommet meg en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...