#76 Skrevet Januar 30, 2013 nei, er bare meg så, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 30, 2013 skjønner. skal høre litt rundt jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 30, 2013 takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 30, 2013 noen som veit om lokale i akershus til å skru litt? trenger litt plass og kan godt leie evt sammen med andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 30, 2013 Sjekk PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 30, 2013 aiai synd det der Lena! hmm venter nok med å dra på et sånt treff til 3`Gølfen er ferdig! Vaska bruksbørsa Caddy`n på jobb i dag! den blir bare mer og mer rusten så ser ut som en kokan is! Salt er bare helvette! så stiller heller opp når golfen er klar og godkjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 31, 2013 Noen som har skiltplater til gamle skiltypen? og noen stickers ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 1, 2013 aiai synd det der Lena!hmm venter nok med å dra på et sånt treff til 3`Gølfen er ferdig! Vaska bruksbørsa Caddy`n på jobb i dag! den blir bare mer og mer rusten så ser ut som en kokan is! Salt er bare helvette! så stiller heller opp når golfen er klar og godkjent! Fikk taksten i dag. 54500 og valg om jeg ville beholde bilen eller ei.. Men å blir den i allefall retta og jeg kjører leiebil så lenge. Kommer til og dukke opp med leiebil om litt over en uke på jessheim. Fikk tross alt VAG leiebil hehe - - - Updated - - - Noen som har skiltplater til gamle skiltypen? og noen stickers ? Jeg har i allefall noen få klistremerker til "overs" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 1, 2013 Da hadde jeg valgt penga gitt, jeg syns ikke det er noe stas å kjøre i en bil som har vært skadet og får fargeskille på lakken.. Men det er meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 1, 2013 Da hadde jeg valgt penga gitt, jeg syns ikke det er noe stas å kjøre i en bil som har vært skadet og får fargeskille på lakken.. Men det er meg da blir neppe forskjell da bilen er veldig bra i lakken ellers, og for og være ærlig, er jeg lei av og bytte bil hehe. Kjett å stadig måtte jakte på bil (har ikke tid til det heller, og trives godt med bilen jeg har) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 11, 2013 Flere som dukker opp på Jessheim rundt 18? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 11, 2013 Ja! Hvor er du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 11, 2013 Ja, her var det liv????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 12, 2013 Var 8,5 stykker der. Ikke dårlig syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 12, 2013 Var bra syns jeg! Jeg skylder deg en is Kjetil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 22, 2013 Var bra syns jeg! Jeg skylder deg en is Kjetil! Kommer du på Mandag? Noen andre som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 22, 2013 Æ kjæm! Må jo vise fram ny lakka bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 22, 2013 Jeg kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Februar 23, 2013 jeg kommer på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Februar 23, 2013 Hvorfor er ikke flere av dere som møtes på Jessheim med på treffene på Mc'ern og i Sandvika? Hyggelig å få med alle på disse treffene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 23, 2013 Sandvika blir for langt for meg og kjøre (over en time i bil, og når man da har dyr + at man skal opp på jobb dagen etter så lar det seg ikke gjøre for meg) . Treffene ved sharif har hittils ikke passet med jobbingen min (jobber kveld til tider) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 24, 2013 Sandvika er litt langt men prøver å komme dit så ofte jeg kan. Sharif er jeg på ca hver eneste gang. Har vel hoppet over en gang i år. De andre kan jeg ikke svare for men er vel at de ikke føler at dem kommer inn i gjengen som er der. Og skal si meg enig i det at det er en alt for sammensveiset gjeng til at nye føler seg velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 24, 2013 Ikke kommer inn i gjengen? Alle er jo velkomne til å komme på disse treffene. Jeg har enda tilgode å se noen ikke bli godt motatt på disse treffene Handler litt om at man må ta initiativ selv også, man kan ikke alltid vite om en "fremmed" er der for treff eller ikke. Men, om det er som Kjetil sier, at man ikke føler seg inkludert i denne såkalte gjengen, så er jo det veldig beklagelig. Jeg er sikker på at jeg snakker for alle i lokallaget når jeg sier at alle er velkomne, og at alle vil bli inkludert, så det er bare å stille opp Handler ikke om at det er noen spesiell gjeng innenfor lokallaget, men handler en del om hvem man klaffer ekstra godt med, ikke at man utestenger noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 25, 2013 Det er også ganske mange medlemmer som bor utover i eidsvoll, råholt og dal som man har prøvd fange opp ved og dra i gang treffene på jessheim. Dere som treffes i sandvika og på sharif er også like velkommene på jessheim som andre veien. Som sagt over her blir sandvika så langt og dra for meg att det er kuttet ut pga reisevei. Lørenskog på sommeren er også litt langt, men da kan jeg ta med meg bikkja om det ikke er steikende varmt. (han var bla med ett par turer i fjor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 25, 2013 Virker som jeg ikke kan komme idag. Passat'n ligger enda i deler. Så må nok priotere det. Skal prøve å stikke innom vis jeg blir ferdig idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...