#101 Skrevet Februar 25, 2013 Det er også ganske mange medlemmer som bor utover i eidsvoll, råholt og dal som man har prøvd fange opp ved og dra i gang treffene på jessheim. Dere som treffes i sandvika og på sharif er også like velkommene på jessheim som andre veien. Som sagt over her blir sandvika så langt og dra for meg att det er kuttet ut pga reisevei. Lørenskog på sommeren er også litt langt, men da kan jeg ta med meg bikkja om det ikke er steikende varmt. (han var bla med ett par turer i fjor) Jeg er enig at det blir litt langt for dere, så den ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Februar 25, 2013 Det er neppe alltid stas for nye å bare stupe inn i gjengen som samles hver gang, ihvertfall ikke om man er en sjenert person av seg. Jeg har heldigvis ikke det problemet Men blir hva man gjør det til. Kom innom og si hei og presentere seg så er mye gjort! :) Om jeg rekker det fra Fornebu så kommer jeg til Jessheim ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Februar 25, 2013 Man må også huske på at så og si alle kom som ett nytt og ukjent menneske inn i denne gjengen i sin tid. Jeg huske jeg så "mandagsklubben" stå på McDon i mage år før jeg kjøpte meg VAG selv. Men for min del var det bare å ta turen, stille meg opp uke etter uke og ble da kjent med flere og flere. Man får ikke nye venner og bekjentskaper av å ikke møte nye hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Februar 25, 2013 Det er helt klart Knut-Erik, man må gi litt for å få litt som det så fint heter. Men utgangspunktet for treffene på Jessheim var også å fange opp medlemmer som bor lenger unna Lørenskog/Sandvika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mars 19, 2013 Er selv en ganske ny og sjenert person her i klubben, og har enda ikke vært på noen treff. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg møter opp der! Men det gjør det ikke verre når jeg leser at alle blir tatt godt i mot, får bare mer lyst Har vært umotivert med bil i det siste, så det er også grunnen til at jeg ikke har møtt opp på treff. Jeg skal jo ha merker og klubbplater, så jeg må jo møte opp snart Er McDonalds-Jessheim treffene på mandagskveldene enda oppe å går eller? Og har noen i Romerike området 2xklistremerker og 2xklubbplater de vil selge? Det hadde jeg satt stor pris på! Må få ordna g3'n før jeg hiver meg på førstkommende treff ihvertfall, er en del som gjenstår PM meg om noen har merker og plater Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mars 19, 2013 Er ikke noe fastsatt Jessheim treff nå fremover da treffene på Lørenskog begynner 1 april. Da treffes vi på mc donalds Lørenskog kl 19 hver mandag. Vet ikke om det er noe stemning for og treffes f.eks en o Seat i mnd eller noe på Jessheim jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mars 19, 2013 Okei. Får ta turen til Lørenskog fremover da. Må ordne plater og merker snart Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mars 19, 2013 En onsdag i mnd f.eks skulle det stå... Ja, bare å dukke opp på Lørenskog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mars 19, 2013 Du har ingen merker og plater du da? bor jo relativt nærme Fenstad, så hadde vært utrolig smud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mars 19, 2013 Er ikke med i noe styre, så har Desverre ikke noe sånt... Men om noen i styret kan levere til meg i Oslo (jobber på storo) kan jeg alltids være mellom "kvinne" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mars 19, 2013 Okei! Hvis du kunne prøvd å ordne det og sende meg en pm så hadde jeg vært evig takknemlig! Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mars 19, 2013 Har merker, men ikke plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mars 19, 2013 Skilttype har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mars 19, 2013 Okei! Hvis du kunne prøvd å ordne det og sende meg en pm så hadde jeg vært evig takknemlig! Anders Hvis du tilfeldigvis svinger i nærheten av Skedsmo så har jeg plater! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mars 19, 2013 Er ikke noe fastsatt Jessheim treff nå fremover da treffene på Lørenskog begynner 1 april. Da treffes vi på mc donalds Lørenskog kl 19 hver mandag. Vet ikke om det er noe stemning for og treffes f.eks en o Seat i mnd eller noe på Jessheim jeg? Kan sikkert være greit med ett alternativ til Mc donals, så jeg hadde nok tatt meg en tur til jessheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mars 20, 2013 Jeg har plater også. Kom til McDonalds Lørenskog 1 april som nevnt her. Alltid litt folk der og god stemning på disse mandagstreffene Ingen grunn til å være blyg, ingen som biter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mars 20, 2013 Har nye typen plastskilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mars 23, 2013 det er ikke planlagt noe vårtreff i Romerike da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mars 23, 2013 Det er ikke planlagt noe nei. Vi ligger jo under oslo lokallag og har kun lagt til treffene på jessheim på eget initiativ. For min del kan vi gjerne fortsette og møtes på jessheim også om det er interesse for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mars 23, 2013 håpet å få med meg siste treffet på jessheim, men endte med å jobbe. men skal prøve å være flinkere fremover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mars 23, 2013 På de treffene som har vært på Jessheim har det vært ræva oppmøte gjennom hele sesongen. Men vi (jeg og Lena)har stort pågangsmot og regner med det er bedre oppmøte når snøen smelter og folk får polert bilen og satt på sommerfelga, så vi er klare til å ha noen treff i sommersesongen også. Men må legges på en annen dag enn mandager. Hva syns man om søndager feks? En gang i uka eller en i mnd? Komme med forslag folkens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mars 24, 2013 søndager passer bra for meg stort sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mars 24, 2013 Hadde vært morro med å fortsette med Jessheim treffene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet April 9, 2013 Hei! Blitt veldig mange tråder på dette underforumet for Oslo Lokallag på meg for tiden Men jeg bare lurer på om folk vet om noen bra locations rundt på Romerike hvor man kan ta bilde av bilen? Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet April 9, 2013 Ikke egentlig. Men vil du ha natur eller industri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...