#126 Skrevet April 9, 2013 Du har jo noen industri spots nedi Bønsdalen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet April 9, 2013 Denne tråden har jaggu meg gått meg hus forbi! Bra iniativ! Har savna noe for oss som er midt mellom lokallagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet April 9, 2013 Velkommen skal du være Ser att du ikke bor så langt unna meg heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet April 9, 2013 Takk, takk! Er ikke så lange biten nei. Leste gjennom hele tråden i stad. Er det så at Jessheim treffene er avslutta til fordel for Lørenskog treffene? Eller blir det fortsatt treff på Jessheim en gang i blandt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet April 9, 2013 Er i utgangspunktet avsluttet, men er det interesse for det er jeg så absolutt for og fortsette med jessheim treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet April 9, 2013 Hadde jeg sett det før, så hadde jeg blitt med på de som har vært. Men fant det ikke ut før nå.. Hehe Men et par treff ila måneden hadde kanskje ikke vært så dumt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet April 9, 2013 hvilken ukedag passer folket best? jeg vet det er medlemmer som ikke kommer på mandager fordi dem er opptatt med andre ting, og i og med att lørenskog også er på mandager utgår det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet April 9, 2013 Får bare kaste en dag ut i løse lufta da. Onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet April 9, 2013 Ja onsdag passer ypperlig, Skal vi si neste onsdag kl 18? (jeg kan mest sannsylig ikke i morra) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet April 9, 2013 Neste onsdag passer for meg og. I morra passer dårlig. Har fagprøve på torsdag, så må lese som bare det i morra Men neste onsdag kl. 18 høres bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet April 9, 2013 Da sier vi onsdag 17/4 kl 18:00 mc donalds jessheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet April 9, 2013 Den er grei! Får håpe det er flere som slenger seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet April 9, 2013 Det er det helt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet April 10, 2013 Skulle gjerne tatt turen, men jobber kvelden den uka får begynne å dra ut på Lørenskog-treff snart jeg også, komme meg litt mer inn i miljøet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet April 10, 2013 Vi prøver ha fast treff dag på onsdager så ser vi hvor stor interessen er. prøve med 2 onsdag i mnd i første omgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet April 10, 2013 Begge deler. Men ja, du sier noe dere Håkon. Får heller være litt oppfinnsom er jo mye bra steder rundt i Eidsvoll når jeg tenker meg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet April 11, 2013 Jessda! Endelig kan jeg offisielt kalle meg for Energimontør! 2,5 års lærlingtid har endelig betalt seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet April 11, 2013 Det får en si, Gratulerer så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet April 11, 2013 Jessda! Endelig kan jeg offisielt kalle meg for Energimontør! 2,5 års lærlingtid har endelig betalt seg. Gratulerer. Blir ikke arbeidsledig med det første du da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet April 11, 2013 Det får en si, Gratulerer så mye Takk, takk! Gratulerer. Blir ikke arbeidsledig med det første du da. Takker. Nei, jobbutsiktene framover lover bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet April 11, 2013 Passer godt og feire med en mækkis til onsdagen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet April 11, 2013 Bli'kke feil det nei Sitter å ferie med at glass Braastad XO nå. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet April 11, 2013 det er nok helt sikkert vel fortjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet April 16, 2013 Er en del steder (industrielt) å ta bilder av bilen sin nedover fordi Alnasenteret mot Ulvensplitten, hvor Best Price Tiles ligger Bl.a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet April 16, 2013 Vi hadde en tråd om dette for litt siden, men siden man bare får sett 12 tråder (noe som er helt idiotisk) i lokallagets underforum så er den borte vekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...