#151 Skrevet April 17, 2013 Vil bare minne om treff på McDonald kl 18:00 i dag. På sjølveste Jessheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet April 17, 2013 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet April 17, 2013 Jeg stikker også innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet April 17, 2013 Jeg kommer! - - - Updated - - - Hvor kan man vaske bil før man kommer dit aaaa ? fler som er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet April 17, 2013 Jeg kommer! - - - Updated - - - Hvor kan man vaske bil før man kommer dit aaaa ? fler som er med? Er et nytt vaskeanlegg inne på Industrifeltet på Jessheim i Industrivegen,like ved Audi/Vw/Skoda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet April 17, 2013 Jeg vasker hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet April 17, 2013 Jeg vasker hjemme Det er noen som har det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet April 17, 2013 Får se om jeg rekker å komme. Må montere ny defaboks i Golfen, før jeg gjør noe mer i dag Kommer jeg så har jeg med samboer og Audi A4 B8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet April 17, 2013 Blei vist forandring i planene, så da har jeg muligheten å komme idag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet April 17, 2013 Btw så syns jeg det er kult vi har vårt eget lokallag for Romerike, samt lokaltreff Takker for initiativet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet April 17, 2013 Vi er fortsatt under oslo og omegn lokallag. men siden alle dems treff er ett stykke unna for vår del, så er det greit med et lite treff i nærheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet April 17, 2013 Skulle tatt turen idag, men sitter på jobb desverre. Dere får ta en sundae-is med ekstra sjokolade for meg i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet April 17, 2013 Noen som har noen ekstra klistremerker/skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet April 17, 2013 Hvor sitter folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet April 17, 2013 Jeg har merker om du trenger. Men får ikke tatt turen desverre om du fortsatt mangler etter fredag, så bare si i fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet April 17, 2013 Inne på mcdonald. Se etter swissvax eller parts and retards klær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet April 17, 2013 Onsdag er dum dag! Er ballet for vesla hver onsdag kl 18:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet April 17, 2013 Innmari koselig og se noen nye ansikter i dag håper det fortsetter med bra frem møte framover satser på annenhver onsdag en periode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet April 17, 2013 Koselig treff idag, hyggelig å møte nye folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet April 17, 2013 Takk for en trivelig kveld folkens! Artig å få noen fjes å plassere med navna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 17, 2013 jeg kommer ned og hilser på, når golfen min ikke er i flere deler Kjører rundt i en mercedes nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 18, 2013 Man må ikke kjøre vag for å stikke innom () 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 18, 2013 Man må ikke kjøre vag for å stikke innom () Takk gud for det, kjører jo Volvo nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet April 18, 2013 Takk for en trivelig kveld folkens! Artig å få noen fjes å plassere med navna Ja. Det pleier å hjelpe litt. Koselig med nye folk som tør å dukke opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet April 18, 2013 Håper det dukker opp enda flere nye fjes som er like trivelige som de vi har møtt hittils 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...