#176 Skrevet April 19, 2013 Vi hadde en tråd om dette for litt siden, men siden man bare får sett 12 tråder (noe som er helt idiotisk) i lokallagets underforum så er den borte vekk.. har flyttet tråden om locations i omegn og på romerike inn hit da det begynner og bli mange tråder som ligger Men tråden du refererer til kan du finne ved og gå mederst på siden for lokallaget og bytte ut det som står under: Innstilling for visning av innlegg til lenger bak itid så vil du finne trådene som er postet tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 19, 2013 Skal vi prøve å få til en lite kolone oppover hit? http://forum.vacn.no/showthread.php?255214-V%E5rm%F8nstring-Hadeland-4-Mai-2013 Hvis det er flere som har tenkt seg oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet April 19, 2013 Jeg får Desverre ikke kommet. Er konfirmasjon den helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet April 20, 2013 Har lyst til å være med. Kjøre nye E16 over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 20, 2013 Har lyst til å være med. Kjøre nye E16 over? Det som var planen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 20, 2013 Jeg har tenkt meg dit om ikke bilen skal til Danmark og stilles ut der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 21, 2013 Jøsses, dette har gått meg hus forbi hehe Når er neste onsdagsdate på mc'ærn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 21, 2013 Jøsses, dette har gått meg hus forbi hehe Når er neste onsdagsdate på mc'ærn? Neste onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 26, 2013 Noen som er klare for mac'ern til onsda'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 26, 2013 Hvem skal til aktiv auto i dag? og når kjører dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 27, 2013 Jeg er klar for mc donalds onsdag. Blir Desverre ikke noe aktiv auto treff på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 27, 2013 Jeg skal prøve å poppe innom på onsdag, men har egentlig andre planer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 28, 2013 Jeg er klar. Er på selveste 1. Mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet April 30, 2013 Skal prøve å komme. Bilen er til eu godkjenning men hvis jeg får bilen tilbake fort så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet April 30, 2013 Har man byttet fra mandag til onsdag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet April 30, 2013 Ja, så det ikke kolliderer med Lørenskog treffa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Mai 1, 2013 Flere som dukker opp i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Mai 1, 2013 Er nede på lørenskog, rundt 18:00? tenkte å komme en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Mai 1, 2013 Er på mc donalds Jessheim kl 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Mai 1, 2013 Skal prøve å være der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Mai 1, 2013 Mandager er det på McDonalds Lørenskog Onsdager er det på McDonalds Jessheim Så da vet dere det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Mai 1, 2013 Tar med meg et forvirret medlem fra Halden oppover i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mai 1, 2013 Får ikke kommet i dag heller, jobber desverre kveldsvakt. Kommer sterkere tilbake en annen dag. Er det annenhver onsdag, eller hver? Isåfall dukker jeg opp neste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Mai 1, 2013 Annenhver onsdag foreløpig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Mai 1, 2013 Vi ble værende på verksted så rekker nok ikke å komme i dag dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...