#201 Skrevet Mai 1, 2013 Annenhver onsdag foreløpig Prøv å swap onsdag da så får jeg kommet en tur også! Jobber kveldsvakt hvert treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mai 1, 2013 Kan alltids treffes enste onsdag også så du også får vært emd Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mai 1, 2013 Takk for nok en koselig kveld folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mai 1, 2013 Takk det samme Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mai 1, 2013 Hadde vært hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mai 1, 2013 Må se om vi ikke klarer få til det vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mai 1, 2013 Koselig at jeg rakk å komme innom en tur. Selvom gleden ble kort. Hjulet er fikset, så nå er det tilbake til den lakkerings-BH'n imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mai 1, 2013 Dette gikk meg hus forbi gitt hmm får satse på neste gang da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mai 1, 2013 Det må du få med deg vet du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mai 2, 2013 Skal vi bestemme oss for felleskjøring til Hadeland nå? Oppmøte 11:45 på Mcdonald Jessheim og avreise kl 12:00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mai 2, 2013 Hmm. hvor lang tid tar det å kjøre til hadeland der i fra da? Jeg skal stille ut, så må være der og ferdig vaska kl 13-1330 isj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mai 2, 2013 Bruker ca en time. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mai 2, 2013 ja da kommer jeg nok til å dra i 11 tia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mai 3, 2013 Meldt skikkelig drittvær i morgen, så må se det ann litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mai 3, 2013 Jeg skal dit om det så er snøstorm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mai 3, 2013 Snødde oppi der i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mai 3, 2013 Yr har som regel rett på drittvær så stemmer nok med regn i morgen. Får se i morgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mai 3, 2013 Jeg flytter meg ikke tre cm hvis det er drittvær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mai 3, 2013 Tiden vil vise gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mai 3, 2013 avreise fra Shell Hakadal (rv4) kl 12 ca, oppmøte der kl 11 --> for litt juging og stell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mai 3, 2013 Vi møter nok opp rett før avreise fra Shell Hakadal. :-) hyggelig å slå følge :-) flere fra dalen som skal oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mai 4, 2013 Da er det ingen som møter opp på Jessheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mai 4, 2013 Da er det ingen som møter opp på Jessheim? Når drar du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mai 4, 2013 Skal innom dal og hente en kompis. Så er der rundt 12 tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mai 4, 2013 var der jeg men ingen som kom. kos dere på vårtreff. håper været blir bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...