#226 Skrevet Mai 4, 2013 Trudde du droppa å komme pga dårlig vær jeg, Kjetil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Mai 5, 2013 Ja selve treffet droppa jeger var ute å kjørte så svingte innom for å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Mai 5, 2013 Noen som vil møtes nå til onsdag? Skjønte det var interesse for og bytte onsdag så flere får meg seg treffet på jessheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Mai 5, 2013 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Mai 5, 2013 Dette gikk meg hus forbi gitt hmm får satse på neste gang da! Prøv å swap onsdag da så får jeg kommet en tur også! Jobber kveldsvakt hvert treff Da ser det ut som det blir treff nå til onsdag om det passer dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Mai 5, 2013 Skakke se bortifra at jeg tar en tur innom uten BH'n på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Mai 5, 2013 Da ser det ut som det blir treff nå til onsdag om det passer dere? ja det må jeg kanskje prøve å få med? når og hvor er dette? jeg er ny her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Mai 5, 2013 Mcdonalds på Jessheim. Rett ved biltilsynet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Mai 5, 2013 Og det er onsdag kl 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Mai 5, 2013 ahhh, passer bra, er det bra vær er jeg på dragbanen og ser på drifting fra kl 16 så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Mai 5, 2013 Ser fram til du kommer Glenn. Må vise fram det beistet ditt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Mai 5, 2013 ahhh, passer bra, er det bra vær er jeg på dragbanen og ser på drifting fra kl 16 så Er det drifte trening der på onsdagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Mai 5, 2013 Ser fram til du kommer Glenn. Må vise fram det beistet ditt: rock : så bra! håpe jeg ser hvilket bord jeg skal gå til da =) hvis ikke står jeg bare ute å ruser på 8250prm så kommer det vel noen ut 8) er ikke no beist enda men det skal bli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Mai 5, 2013 Bare å se etter alle bila med klubb plater, pleier som regel stå ute litt før vi tar turen inn, i allefall om været tillater det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Mai 5, 2013 Da må vi prøve å gjemme oss litt så vi hører den helt der oppe på turtallsperra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Mai 5, 2013 Driftetrening på moen så og si hver onsdag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Mai 6, 2013 Da fikk jeg vært på mandagstreff på lørenskog =) hyggelig å møte flere trivelige mennesker! =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Mai 6, 2013 Blir spennende å se hva du synes om gjengen på Jessheim på onsdag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Mai 6, 2013 Kan noen ta meg 4 stickers til meg? Trenger å få merket bilene nå, etter 3 års medlemskap :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Mai 6, 2013 Er på utkikk etter ett merke sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Mai 6, 2013 Fikk masse merker i dag. Bare håpe jeg får vært med på onsdag. Og venter fortsatt på skiltrammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Mai 7, 2013 Mange som tar turen innom imorra`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Mai 7, 2013 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Mai 7, 2013 Jeg skal oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Mai 7, 2013 Kl18? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...