#251 Skrevet Mai 7, 2013 Mulig jeg og en kompis ruller innom neste onsdag:) (Begge forum medlemmer i et par år) Vi har vært litt tilbakeholdene på lokaltreff Og vanlig treff dessverre:p Men det begynner å bli på tide å hilse på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mai 7, 2013 Kl18? Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mai 7, 2013 Tenkte å ta turen imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mai 8, 2013 jeg kommer kanskje en snartur innom =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg får ikke kommet :-( Men skiltrammer og klistremerker er å få tak i for den som vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mai 8, 2013 Skulle gjerne hatt noen merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mai 8, 2013 Skulle gjerne hatt noen klistremerker og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg har med merker i massevis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mai 8, 2013 Hvor lenge pleier dere å være der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mai 8, 2013 Sist reiste jeg hjem i 21 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mai 8, 2013 Lite liv her gitt, hvor er folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mai 8, 2013 Gubben kom nettopp hjem. Skal kaste i oss middag så drar vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Mai 8, 2013 Sitter inne og spiser vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Mai 8, 2013 Hvor sitter dere? Aner ikke hvordan folk ser ut jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Mai 8, 2013 Nede ved brusmaskin. Jeg har swissvax genser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Mai 9, 2013 (endret) Noen som har skiltplater og klistre merker inærheten av Jessheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Mai 9, 2013 Ja jeg har. Kontakt meg på pm så ordner det seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mai 11, 2013 Noen som har et sett med lenkearmer til touran/golf5/a3 liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mai 12, 2013 Er folka klare for treff på onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mai 12, 2013 ja skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mai 12, 2013 Håper jeg får tatt en tur innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mai 12, 2013 tror faktisk jeg skal klare og rote meg på treff på onsdag også har jo faktisk fått på noen merker på kjerra nå også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mai 13, 2013 Hadde vært koselig om du stakk innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mai 14, 2013 Da er jeg helt klar for i morgen. Flere som er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mai 14, 2013 Kommer med coupé'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...