#276 Skrevet Mai 15, 2013 Jepp kommer jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Mai 15, 2013 Jeg kommer såklart, alltid klar for en mcwrap Slapp av Håkon, rusthaugen står på verkstedet:) kommer med en passat isteden hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Mai 15, 2013 Jeg kommer såklart, alltid klar for en mcwrap Slapp av Håkon, rusthaugen står på verkstedet:) kommer med en passat isteden hehe;) Det var da godt å høre hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Mai 15, 2013 Ville parkert laaaaangt unna passaten og jeg da men... Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Mai 15, 2013 3B stv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Mai 15, 2013 Slapp av Lena, passat'n hakke lange coupe dører, så lettere å holde døra vekk fra den gamle boksåpneren din:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Mai 15, 2013 Nah, 3c 1,9tdi. Min kjære stefar sin som mista lappen i 5måneder, så trengte ikke å smiske så mye for å bruke den haha:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Mai 15, 2013 jeg får ikke kommet idag, måtte plutslig på dugnad idag kl 18..! BAHHH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Mai 15, 2013 Bare å skippe dugnad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Mai 15, 2013 Med denne kø-farten så er jeg på Jessheim til morgenen. Brukt 15min på 1km hater virkelig oslo-kø. jeg kommer når jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Mai 15, 2013 Trudde du likte flexi tid jeg Daniel??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Mai 15, 2013 Såklart, men sa ikke jeg jobba for jobben da;) er sånn 15min unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Mai 22, 2013 Noen som skal møtes idag? Eller er jeg innstilt på feil onsdag? :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Mai 22, 2013 Har vel blitt hver onsdag nå men jeg er på jubileumsturen til Tyskland og Lena jobber kvelden. Så veit ikke hvem som kommer i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Mai 22, 2013 aha, virket ikke som det var så stor interesse, så da blir det vel om en uke da.! alt bra på jubileums tur a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Mai 22, 2013 Skal jobbe i natt, så må nok stå over. Men kommer neste onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Mai 22, 2013 Stemmer att jeg jobber, men neste onsdag dukker jeg opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Mai 22, 2013 Vil også minne om at det er helt lovlig å møte opp på mandagstreff også, trenger ikke være enten eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Mai 22, 2013 Problemet ligger vel mest i reiseveien. Både for meg og lena er det 45min en vei, det blir litt i lengste laget syns nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Mai 22, 2013 Forstår det, tenkte bare å minne om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Mai 22, 2013 Det gjelder også andre veien Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Mai 22, 2013 Det gjelder også andre veien Christoffer Helt klart Er bare det at flere møter opp på mandagene, så synes det er gøy når vi er litt mange, ikke bare en 5-6 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Mai 22, 2013 Helt klart Er bare det at flere møter opp på mandagene, så synes det er gøy når vi er litt mange, ikke bare en 5-6 stk Flere mandager det bare har vært 4-5 stk på Lørenskog da. Senest et par uker siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Mai 22, 2013 Ja, men det var jo ganske spesielt. Kan ikke akkurat si at det er normalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Mai 22, 2013 skal prøve å rote meg på treff på mandagene også, men må klaffe litt iforhold til jobb og fotball. har vært en del mandags kamper i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...