Anbefalte innlegg

En ekstra is hadde smakt... :D

Hva har du gjort med foten Håkon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært på Bulgaria tur :P

Klarte å skjære meg i foten andre dagen jeg var der. Så humper rundt med to sting i foten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt meg enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker ikke opp i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det ikke avtalt at dere skulle hete øvere romerike lokallag? Siden nedre romerike fortsatt ville høre til Oslo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om att vi heter Romerike, men har nedslagsfelt fra ca kløfta til Eidsvoll!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å ha klarhet i dette sånn at man vet hvem som hører til hvem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakket hvertfall om Øvere romerike som skulle ta seg av kløfta til minnesund. Nedre romerike/Sør for kløfta skulle fortsette å høre til Oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det, men vi skal uansett ikke "krangle" om medlemme heller. vil noen fra kløfta høre til oslo, gå gjerne for meg, og det håper jeg går andre veien også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk må da helt selv bestemme hvor de føler tilhørighet : ja :

Jeg burde høre til Østfold i forhold til min postadresse, men velger å følge Follo, da det er mest naturlig for meg. Tror at klubben generelt hadde vært dårlig tjent med å pålegge folk hvor de skal høre til.

Hvis medlemmer på Skedsmokorset/Lørenskog/Oslo jobber på Gardermoen og det passer dem bedre å dra på treff på Jessheim på onsdager, så blir det jo helt feil å nekte dem det. På samme måten som ingen i Oslo nekter folk fra Drammen, Follo, Østfold å dukke opp på lokallagstreffene :)

Møt opp der det passer! Klubben er best tjent med at flere er aktive i det som de måtte definere som sitt nærområde :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes i allefall vi skal samarbeide om å øke aktiviteten i steden for å krangle om hvem som hører til hvor. Jeg er slett ikke ute etter å ta fra dere Lørenskog treffene, ei heller medlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å påtvinge tilhørighet Mikael. Men siden de kaller det romerike så kan folk (eller ta meg for ett eksempel) "tro" de hører til der. Selv om jeg har 500 meter til oslo og over 4 mil til Romerike. Hvis de heter øvere romerike så blir det naturlig at de på øvere romerike som er nord for kløfta hører til der. Derfor jeg plutselig skvatt når jeg så det sto Romerike lokallag. Dette ble diskutert når det ble søkt om å starte nytt lokallag. Og som Lena sier kan folk dra ditt de vil. Det er ingen som tvinger noen til å høre til noe sted. Alle er velkommene overalt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det handler ikke om hvem som hører til hvem. Men det er nå slik at man offisielt hører til et eller annet lokallag. Misforstå meg ikke, jeg gleder meg over at det er såpass aktivitet at det opprettes lokallag. Aller helst skulle vi vært så mange at det ble etterspørsel etter lokallag på gatenivå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo et spørsmål om å møte opp der man føler tilhørighet, uansett hva lokallaget heter. Hvis nye medlemmer går "feil", så vil de uansett bli kjent med klubben og mulighetene vi tilbyr og fort finne ut at det er treff som er nærmere, som de kan bli med på isteden. Dessuten er det jo fullt mulig for folk i området å bli med på Lørenskog på mandag og Jessheim på onsdager. Det ene utelukker ikke det andre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nettopp av den grunn att vi her har valgt og ha treff en annen dag enn dere i Oslo. Så folk kan velge om de vil komme begge plasser eller kun ett av stedene. Intensjonen har aldri vært å ta over lørenskog treffet eller området der. Vi ville bare skape mer aktivitet i området rundt Jessheim og tette ett hull i geografien i området her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette den offisielle tråden for oss litt mere på landet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut :))

Øvre jeg hører til, så forblir her jeg :)

Synd treff er på onsdager. Da er jeg opptatt med barnepass :)

Morro at dere drar i gang noe her oppe å :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at dere treffes på onsdager. Da er jeg opptatt med barnepass :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er treff for Oslo på Lørenskog på mandager da :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer da ble det eget lokallag for dere på romerike også :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en selvvask å anbefale i nærheten av Fjerdingby/Lillestrøm?

Gjerne et sted der en kan bruke litt tid og benytte egne vaskeprodukter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker alltid Shell Karihaugen når jeg er rundt Lørenskog/Lillestrøm kantene.

De har 4 selvvask og en maskinvask. Vis du kommer utenfor de typiske tidene folk vasker bilen sin så er det mer enn bra nok for å holde på med bilen sin en stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso på Olavsgård eller mellom Lillestrøm og Sagdalen pleier jeg å bruke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.