#451 Skrevet Oktober 19, 2013 Snap drive ved strømmen storsenter har kvelds timer Tipper du mener Kvick Stop? De holder åpent 7-21 man-fre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Oktober 19, 2013 Det stemmer nok Per Backe. Begynner bli einstund sida jeg var på strømmen sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Oktober 20, 2013 Tipper du mener Kvick Stop? De holder åpent 7-21 man-fre Gjør de bra arbeid? Har vi noen klubbrabatter der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg var innom der med min gamle bil en a4 b5 for og utføre 4 hjulskontroll. De fikk aldri tatt kontrollen pga de fant utslitte deler i understell som måtte byttes først, ettersom de fant mer galt fikk jeg en fin pris på arbeidet de utførste, samt god informasjon/oppfølging underveis. Bilen ble stjålet før jeg fikk reparert den men det var i allefall meningen att den skulle tilbake dit for utbedring. Vet ikke om dette var til hjelp, men dette er i allefall min erfaring med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg leverte min B5 der for PKK og sa at dersom de ikke fikk ordnet bremsene foran (og et par småting) så skulle de ikke ta kontrollen. Kom tilbake for å hente den og de hadde ikke fikset noe men allikevel gjennomført og meldt inn kontrollen. Har et par kollegaer som også har hatt varierende erfaring med det verkstedet. En fikk beskjed om han måtte bytte hele AC anlegget på sin Ford Focus, når det i realiteten bare var hull i en liten slange som han fikk fikset på et annet verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Oktober 31, 2013 Skulle hatt en hjulstilling og justert spissingen på A3'en min i løpet de nærmeste 14 dagene? Noen som har tips til et bra sted? Helst etter kl. 16 om dagen eller lørdag, siden jeg akkurat har begynt i ny jobb. Kan være på strekningen mellom Fjerdingby og Brobekkveien/Alna. Valgte Mekonomen Lillestrøm Bilverksted, fikk time på ettermiddagen nå på mandag. De fikk justert det som trengtes på hjulstillingen. Men ble sittende og vente i 40 min ekstra på at de skulle montere nytt batteri. Avtalte dette når eg bestilte time, og minnet de på de når jeg leverte inn bilen. Men når jeg kom tilbake og skulle hente bilen, så ventet de på en som var ute for å hente batteriet og det tok sin tid. Så ikke ikke kjempefornøyd med servicen akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet November 16, 2013 Noen steder i nærheten av Lillestrøm, Strømmen, Lørenskog der en kan stå innendørs og vaske bil på vinterstid? Og der det er lov å ta med egne vaskeprodukter og vaske for hånd selv? Eventuelt noen som har god erfaring med en av disse stedene som tilbyr "Håndvask" av bilen i samme området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet November 16, 2013 Shell karihaugen. Dem har 4 selvvask og en maskinvask. Der er det bare å bruke tiden sin =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet November 18, 2013 Shell karihaugen. Dem har 4 selvvask og en maskinvask. Der er det bare å bruke tiden sin =) Takk for tips. Får ta meg en tur der og sjekke ut litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet November 18, 2013 Samme anlegg som på Karihaugen (Softwash) har de på Shell Skjettenbyen også. Veldig godt og bra vaskeanlegg de to på Karihaugen og Skjetten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet November 18, 2013 Samme anlegg som på Karihaugen (Softwash) har de på Shell Skjettenbyen også. Veldig godt og bra vaskeanlegg de to på Karihaugen og Skjetten. Da må det prøves ut. Er det samme på Shell Haugenstua (tror det heter det, ligger ved Østre Aker vei)? Har bare sett Softwash reklamen når jeg kjører forbi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet November 18, 2013 Stemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet November 18, 2013 Og Oppsal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet November 26, 2013 Hei, åssen er det med rabatt-avtaler og sånn på Romerike? Iforhold for å gå bilen eu godkjent så må jeg bytte - Ytre endeledd venstre - Bærekule høyre foran nede og toppdekselpakninger og kamstiller pakninger pga en olje lekkasje. Noen tips om hvor jeg kan få disse dela billig og kjapt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet November 26, 2013 Vi har i allefall rabatter hos møller og mekonomen på jessheim, Jeg er i gang med og forhandle til en avtale med bilxtra på jessheim også, men den er ikke helt i boks enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet November 26, 2013 Hei, åssen er det med rabatt-avtaler og sånn på Romerike?Noen tips om hvor jeg kan få disse dela billig og kjapt? Vi driver med forhandlinger om rabatter nå men ingenting er spikret enda. Så jeg veit ikke. Men sikkert noen utenfor styret som har bedre svar enn meg. Edit: Ser svaret har kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet November 26, 2013 Jeg har fått klubbrabatt på Møller Jessheim og Romerike (Hvam). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet November 26, 2013 Det er Rabatt på bilxtra på Råholt og etter jeg jobbet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet November 26, 2013 Vi har i allefall rabatter hos møller og mekonomen på jessheim. Da skal jeg høre med Mekonomen tenker jeg, uhm jeg er jo ferskt medlem og har ikke fått medlemskort ennå, hvordan "verifiserer" jeg meg som medlem hvis de forlanger det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet November 26, 2013 Godt spørsmål, men på mekonomen har jeg aldri måttet vise medlemskort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet November 26, 2013 Da er vi to om den, Lena! Aldri blitt spurt om å vise medlemskort hos Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet November 26, 2013 Mekonomen er jo så rause på Jessheim att de spør en om en har en konto å handle på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet November 26, 2013 Absolutt! Har handla en del på gjennom Nordic crane og SAS hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Desember 18, 2013 (endret) Vel da nærmer det seg jul med stormskritt så ville bare sende en hilsning ut til alle Romerikes medlemmer Ønsker alle en riktig god jul og et godt nyttår! Så sees vi den 2. januar vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Desember 19, 2013 det regner jeg med att vi gør. God (h)Jul til alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...