#476 Skrevet Desember 23, 2013 Sitter å nyter en liten skvett med Braastad XO og nyter roen. God jul alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Desember 24, 2013 Sitter å nyter en liten skvett med Braastad XO og nyter roen. God jul alle sammen! God jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Desember 24, 2013 God jul folkens. Blir sittende nå noen timer på jobb før litt ribbe. Så fint med P4 med julesanger =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Desember 24, 2013 God jul folkens. Blir sittende nå noen timer på jobb før litt ribbe. Så fint med P4 med julesanger =) God jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Desember 30, 2013 Noen med VAG Com i nærheten av Fjerdingby / Lillestrøm som kan lese av / slette feilkoder på en Golf IV en kveld? Bilen til dama, både motorlampen og EPC lampen lyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Desember 30, 2013 Denne tråden synes jeg var interessant lesning. Som (nedre ?) romeriking og "klubb-grunder", synes jeg det er flott med den entusiasme som flere viser her. Et forhold som melder seg, er forholdet til "classic-gruppa". Jeg mener at store deler av den også hører hjemme i hovedsaklig på denne siden av Oslo. Derfor bringer jeg opp temaet om ikke romerikingene kunne ta ansvaret for et enkelt classic-treff, f eks på Huseby, Skedsmokorsert til sommeren. For de som er mindre kjent, ligger Huseby ved Skesmosenteret, rett ved E6 avkjøringene (Shell-stasjonene), meget sentralt. Dersom du som leser dette, også tar en kikk på tråden om Classcic..., så forstår dere sikkert hva jeg mener. Huseby har "barnas dag" og andre arrangementer i løpet av sommeren, som utmerket kan kombineres med fremvisning av litt eldre biler av ulike merker. Jeg synes at vi i denne klubben kunne være såpass "inkluderende" ar vi lar eldre biler av flere merker delta. Jeg kjenner ganske godt de som er hovedarrangører av de Huseby-arrangemennter som vil komme, og kan hjelpe til med diverse kontakter. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Desember 31, 2013 Skal ta en kikke på Classic tråden bare jeg blir ferdig med litt jobbing og nyttårsfeiring. Det er absolutt ingenting i veien for att vi kan stå for ett Classic treff til våren/sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Desember 31, 2013 Jeg kan stille med bil, se på derbyen via link i signaturen. Og hjelper gjerne til på arrangementet om dette blir noe av. Hadde vært et etterlengtet treff for min del :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår alle sammen! Ta vare på hverandre, kos dere og ha en toppers start på det nye året som kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår til hele VACN gjengen! Håper vi sees på mange koselige treff utover året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår ) Var du på rema i stad Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Desember 31, 2013 Det stemmer, Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Desember 31, 2013 Syns jeg så deg ute på parkeringsplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Januar 2, 2014 Godt nyttår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Januar 2, 2014 Godt nytt år alle sammen, og velkommen til treff kl 18 i kveld på mc donalds Gardermoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Januar 2, 2014 Godt nytt år folkens! Dessverre får jeg ikke kommet på treff idag, så dere får kose dere og spare latteren til jeg kommer igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Januar 2, 2014 Godt nyttår alle sammen! Lånt meg Marius (som er i nordnorge) sin Audi så jeg kommer meg på treff idag da jeg solgte min rett før jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Januar 6, 2014 Litt sent men: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN:) Dere får kose dere masse på treff fremover, for nå er jeg tilbake i Halden og vet ikke helt når det klaffer så jeg får hvert med igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Januar 10, 2014 Noen her i området som tar på seg bilpleie oppdrag utpå vårparten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet Januar 10, 2014 Kan da hende det. Hva er ønsket resultat og hva er utgangspunktet? Om det er større korrigering av lakk, kan jeg ikke ta det da jeg ikke bruker maskin. Har rett og slett ikke tatt meg tid eller råd til det. Men tar den gjerne for hånd, når det blir litt mer riktig temperatur ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet Januar 10, 2014 Btw, er det noen som har en eller annen skjerm, et panser eller lignende å gi bort eller selge billig? Tenkte å få prøvd meg på maskinpolering, så fint om det ikke er for mye rust eller så dårlig lakk at det må lakkes opp. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet Januar 10, 2014 Kan da hende det. Hva er ønsket resultat og hva er utgangspunktet? Om det er større korrigering av lakk, kan jeg ikke ta det da jeg ikke bruker maskin. Har rett og slett ikke tatt meg tid eller råd til det. Men tar den gjerne for hånd, når det blir litt mer riktig temperatur ute. Tenkte i utgangspunktet noen med maskin, for å kanskje få tatt litt småriper og diverse i lakken. Bil er A3'en min, og ser ikke så verst ut, men noe er det jo på en gammel bil. Men alt er bedre enn ingenting, har ikke noe sted innendørs til å gjøre noe selv enda da vi leier en kjellerleilighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet Januar 10, 2014 Lena kjenner jeg igjen fra dcn, så hun er da en racer med maskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet Januar 10, 2014 Ser den :-D du får si i fra om det blir krise :-D legger ved bilde av min 99 modell golf 4. Shinet for hånd av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...