Anbefalte innlegg

Jeg tar på meg oppdrag utpå våren. Og ja jeg er på DCN :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar på meg oppdrag utpå våren. Og ja jeg er på DCN :)

Høres bra ut. ;) Send gjerne en PM med litt info og en antydning om pris på en standard poleringsjobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er her inne som har lyst til å ta på seg lakkering eller kjenner noen som kan lakkere en baklukespoiler til Passat 3b i lc9z?

Skulle også tona alle rutene på samme bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha 120 000 km service på A3'en nå i vår.

Tenkte å få bytte bremsevæske og tatt klimaservice (vet ikke når det ble gjort sist) i samme slengen.

Er Møller Bil Romerike et greit sted å bruke? Eller vil noe anbefale et annet verktsted i nærområdet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha 120 000 km service på A3'en nå i vår?

Tenkte å få bytte bremsevæske og tatt klimaservice (vet ikke når det ble gjort sist) i samme slengen.

Er Møller Bil Romerike et greit sted å bruke? Eller vil noe anbefale et annet verktsted i nærområdet?

Kommer litt ann på hvor viktig for deg det er at det står Møller i serviceheftet, for det er ikke et ukjent faktum at service ofte er dyrere på merkeverksted.

Sjekk priser flere steder for sikkerhets skyld.

Sånn bortsett fra det er Møller veldig flinke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt ann på hvor viktig for deg det er at det står Møller i serviceheftet, for det er ikke et ukjent faktum at service ofte er dyrere på merkeverksted.

Sjekk priser flere steder for sikkerhets skyld.

Sånn bortsett fra det er Møller veldig flinke.

Må ikke være Møller, men bør være et seriøst verksted som folk har god erfaring med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare gode erfaringer med møller på Jessheim selv, men vet andre har hatt blandede erfaringer der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg sjekket samme service på min a3 quattro tidligere så var merkeverksted samme pris som mekonomen. Men en kamerat av meg jobbet på mekonomen så fikk rabatt der og tok derfor servicen der, men i utgangspunktet var det samme pris. I tillegg er det ofte merkeverksted matcher prisen om du får en skriftlig pris et annet sted som er lavere. Husk også og si fra at du er vacn medlem slik at du får 10-20% rabatt på delene som brukes på servicen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha 120 000 km service på A3'en nå i vår.

Kan oppdatere denne siden en del info forsvant i server kræsjen.

Fikk en god pris på Møller Bil Romerike, sjekke opp mot andre verksteder og Møller nærmere Oslo. Gratis leiebil hadde de også. Så tommel opp fra meg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger dere ac sjekk anbefaler jeg Auto - Utrustning på Ulven :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tar 4 hjulskontroll?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har to stk zito WP 111 8,5x19" et 35 til salgs? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har to stk zito WP 111 8,5x19" et 35 til salgs? :)

Kjørt sund?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope. kjøpte to brukt, så bestilte jeg to nye fra P&R. Det er snart 2 mnd sia og dem får ikke inn fler før i august...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja.

Bilprodukter da?

Et?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja.

Bilprodukter da?

Et?

Skulle helst hatt dem før helja. Et 35.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.