#301 Skrevet Mai 23, 2013 Hvem her skal på våler? Jeg drar oppover fredag kveld, evnt lørdag morgen med Derbyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Mai 23, 2013 Jeg drar mest sannsylig herfra lørdag. (jobber fredag så blir for sent og dra oppover) Blir nok til att jeg kjører tur retur både lørdag og søndag pga manglende dyrepass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Mai 23, 2013 Tipper jeg tar turen lørdag morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Mai 23, 2013 Tipper jeg tar turen lørdag morgen Kunne kjørt i følge fra Mc Donalds jessheim da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Mai 23, 2013 Kunne kjørt i følge fra Mc Donalds jessheim da kanskje? Det hadde vært mulig! ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Mai 23, 2013 Jeg skal oppover på lørdag morgen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Mai 23, 2013 Lage kolonne da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Mai 23, 2013 jeg drar lørdag morgen etter jobb =) fra berger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Mai 23, 2013 Klokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Mai 23, 2013 Jeg drar ikke så tidlig, ingen av de jeg drar med som skal på bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Mai 24, 2013 Klokka? 07 ca tenker jeg =) jeg og noen kompiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Mai 24, 2013 Har ikke tenkt til å kjøre bane jeg heller, men hyggelig å kjøre med noe. Ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Mai 27, 2013 Var ufattelig bra på jubileumstur. Og til onsdag igjen er det McDonald. Hvem dukker opp? Får ikke dratt på mandagstreffet i dag. Driver å tenker fælt på om jeg skal på Våler eller ikke. Når skal folka reise. Klokka syv høres tidlig ut men er nok ikke så veldig dumt tidspunkt egentlig. Langt å kjøre med alt det veiarbeidet som er nå. Og vaske bil før utstilling og sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg møter opp på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg kommer på onsdag og jeg skal på Våler. Tenkte stille ut så må ha tid til å vaske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Mai 27, 2013 Jeg blir med på gruppekjøring til våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Mai 27, 2013 Kjørte ned fra Våler igår, Rv20 er fortsatt stengt mellom Vinger og Brandval, så man må kjøre Vestsiden som egentlig er veldig greit Jeg syns E6 er pes med alt veiarbeidet der nå. Er arbeid på E16 inn mot Vinger men ikke i nærheten av hvor mye det er på E6. Og det skiller bare noen få km på E6/Elverum og E16/Vinger Planen min er å reise torsdag ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Mai 27, 2013 Kjørte ned fra Våler igår, Rv20 er fortsatt stengt mellom Vinger og Brandval, så man må kjøre Vestsiden som egentlig er veldig greit Jeg syns E6 er pes med alt veiarbeidet der nå. Er arbeid på E16 inn mot Vinger men ikke i nærheten av hvor mye det er på E6. Og det skiller bare noen få km på E6/Elverum og E16/Vinger Planen min er å reise torsdag ettermiddag Hold av en bra spot til rotta mi og et telt på campen a, kommer opp fredag kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Mai 29, 2013 Flere som er klare for treff i kveld?? Mulig jeg blir litt sein siden jeg er stuck på jobb til ca 17:00, men kommer direkte fra Oslo i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Mai 29, 2013 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Mai 29, 2013 Flere som er klare for treff i kveld?? Mulig jeg blir litt sein siden jeg er stuck på jobb til ca 17:00, men kommer direkte fra Oslo i allefall. Kommer an på om vi får deler til audien eller ikke. Hadde tenkt å ta Derbyen opp en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Mai 29, 2013 Jeg er der fra ca 18:00 men blir ikke der så veldig lenge pga barn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Mai 29, 2013 Vi sees vel der Kjetil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Mai 29, 2013 Litt forsinka, men er på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Mai 29, 2013 Vi er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...