#426 Skrevet August 2, 2013 Okei. Kan sende deg PM senere. Må uansett demontere og bestille deler. Gir lyd fra meg en av de nærmeste dagene. Takk for svar og hjelp alle sammen! Å handle på mekonomen er jo ran. Møller er veldig ofte billigere enn.mekonomen. Tror jeg har ei ny regreim og strammehjul liggende om du er intr? 400,- om jeg finner det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet August 5, 2013 Noen som har noe billigere spacere til a4 liggende? 10mm tenkte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet August 5, 2013 Noen som har noe billigere spacere til a4 liggende? 10mm tenkte jeg Jeg har 2 stk 5 mm som ikke er skrudde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet August 6, 2013 Ellers takk en kamerat av meg hadde liggende, så kjøpte de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet August 14, 2013 Noen her som har skrudd gammal boble? Skulle gjerne hatt litt assistanse ift justering av bremsene, ikke vanskelig i seg selv, men skulle gjerne hatt en med meg som kunne vist meg litt in real life:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet August 14, 2013 Har ikke skrudd noe gammal boble, men er det noe værre og lufte bremser på de enn noe annet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet August 14, 2013 Alt er enklere med boble, men skulle gjerne hatt kontakt med folk med erfaring fra skruing av boble på denne siden av Akershus. Alle boble folkene jeg kjenner bor ett stykke unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet August 14, 2013 Skjønner. nei da får jeg nok ikke hjulpet deg noe nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet August 20, 2013 Noen her som har skrudd gammal boble? Skulle gjerne hatt litt assistanse ift justering av bremsene, ikke vanskelig i seg selv, men skulle gjerne hatt en med meg som kunne vist meg litt in real life:) Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet August 21, 2013 Skal høre med en kompis av meg om han vet om noen som kan bidra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet August 21, 2013 Noen på Romerike som har 225/35-19 vinterdekk å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet September 22, 2013 Noen som har et dekkhotell å anbefale i nærheten av Fjerdingby/Lillestrøm? Leier en leilighet og har ikke noe oppbevaringsplass til sommerdekk/vinterdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet September 22, 2013 Dekkskift holder til i Fjerdingby, de skal ha dekkhotell. http://www.dekkskift.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet September 23, 2013 Dekkskift holder til i Fjerdingby, de skal ha dekkhotell. http://www.dekkskift.no Takk for tips. Skal høre med de, fant ikke noe på nettsidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet September 23, 2013 Takk for tips. Skal høre med de, fant ikke noe på nettsidene. Vi har dekkhotell fra i år, bare ikke fått annonsert det enda Så bare å komme innom ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet September 23, 2013 Vi har dekkhotell fra i år, bare ikke fått annonsert det enda Så bare å komme innom ! Den er god. Da stikker eg innom en dag. Bor jo rett nedenfor nesten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet September 27, 2013 Noen tips til lakkering på Romeriket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet September 28, 2013 Hva tenkte du på Noen tips til lakkering på Romeriket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Oktober 4, 2013 Maser litt her inne eg, bodd her i snart en måned og prøve å finne litt frem rundt i området. Har vi noen rabatter på noe sted i nærheten på vedlikeholdsfrie bilbatteri inkl. montering? Eventuelt noen som har en sted å anbefale med gode priser og god service? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Oktober 4, 2013 Maser litt her inne eg, bodd her i snart en måned og prøve å finne litt frem rundt i området. Har vi noen rabatter på noe sted i nærheten på vedlikeholdsfrie bilbatteri inkl. montering? Eventuelt noen som har en sted å anbefale med gode priser og god service? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Oktober 4, 2013 Må vel bli mekonomen det. Der har klubben rabatter, og de har jo også verksted avdeling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Oktober 4, 2013 Må vel bli mekonomen det. Der har klubben rabatter, og de har jo også verksted avdeling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Oktober 7, 2013 Må vel bli mekonomen det. Der har klubben rabatter, og de har jo også verksted avdeling. Takk for tips, skal høre med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Oktober 19, 2013 Skulle hatt en hjulstilling og justert spissingen på A3'en min i løpet de nærmeste 14 dagene? Noen som har tips til et bra sted? Helst etter kl. 16 om dagen eller lørdag, siden jeg akkurat har begynt i ny jobb. Kan være på strekningen mellom Fjerdingby og Brobekkveien/Alna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Oktober 19, 2013 Snap drive ved strømmen storsenter har kvelds timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...