#51 Skrevet Januar 25, 2013 Ja, må komma deg innom jessheim snart vettu. litt lettere når det er så nært! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 25, 2013 Jepp, er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 25, 2013 Ny sjanse om 14 dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 27, 2013 Flere som dukker opp på jessheim i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 27, 2013 Hmm... Fristende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 27, 2013 Selvfølgelig. Kan jo ikke sitte hjemme hele mandagen og glane på tv når det er ett fantastisk treff 5 min unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 28, 2013 Jeg kommer dessverre ikke i dag, som jeg hadde planer om men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 28, 2013 Sviker hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 28, 2013 Kommer en tur etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 28, 2013 Noen driver butikk, så da blir det mer penger til BigMac en annen gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 28, 2013 Driver butikk jeg og, men kan dra hjem kl 15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 28, 2013 Denne butikken er døgnåpen og har sjelden noen geografisk begrensning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 28, 2013 Hvordan butikk er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 28, 2013 Turbohuset Fiks & Fiasko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 29, 2013 mange som var på treff igår? fikk ikke kommet da jeg måtte jobbe overtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 29, 2013 Ja var endel. var vel en 8 -10 stk... ser ut som om det kan bli ei stund til mitt neste treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 29, 2013 såpass ja synd det var så mange når jeg ikke kunne oi, hva har skjedd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 29, 2013 Hva som ha skjedd lena? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 29, 2013 Fikk en semi i sida i storokrysset.. jeg stod rolig pga vikeplikt for trikken + kø i krysset (kom fra storosenteret og skulle inn i storokrysset) vel semien stoppa IKKE for og si det sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 29, 2013 Såpass, gikk bra med deg? Eneste skadene det på bildet? Da ha du vert heldig, selv om att det er skade nok da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 29, 2013 Er bakdør, framdør, framskjerm, speil, felg. i allefall det jeg klarte se i dag.. får titte meir på det i lyset i morra. jeg var bare jævla shaky etter ett skikkelig adrenalin kick. tok litt tid før lastebilen stoppa osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 29, 2013 oi, såpass ja.! ikke bra at folk ikke følger med i trafikken!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 30, 2013 Huff nei.... Beste var "unnskyldninga" til sjåføren: du skjønner att etter ett visst punkt ser jeg ikke noe på den sida der.... Men han var VELDIG klar over att han hadde meg på den sida. For han hadde planlagt å kjøre så mye som mulig rett fram før han la over for å ikke dra med seg bilen min, men det hjalp dårlig gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 30, 2013 siden dette er om alt å ingenting så spør jeg om noen vet om en leilighet i nærheten av råholt eidsvoll området.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Januar 30, 2013 Noe krav til antall rom? Str? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...