Dobbel blink på blinklysene og defekte parksensor. Hvor feilsøke

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg setter på venstre eller høyre blink så blinker blink lysene mine med dobbel hastighet (på tilsvarende måte som ved defekt pære - har forøvrig sjekke på bilen og alle pærene lyser), samt parkeringssensorene ikke fungerer

Etter å ha fått hjelp fra Lena (stor takk til Lena Jansberg :) )til å ta en diagnose, så er er det ingen feilkoder som dukket opp i VCDS.

Er det noen som har vært bort i tilsvarende problmstilling tidligere? Hva er neste naturlige sted å feilsøke på?

Det gjelder en A6 2004 B¤ 1.8 TQ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hengerfeste på bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg begynt å sjekke i forbindelse med kontakten der. Parksensor blir jo også påvirket av om henger er tilkoblet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Microbryteren i hengerkontakta som har hengt seg opp/går tregt? Regner med du har tatt ut adapteret ( 13-7 pin ) hvis du må bruke det i kontakta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt ut noen adapter. Jeg vet ikke engang hva det er / ser ut / hvilket nytte det har:o. Men jeg kan alltids gjøre det. Hvor ligger det?

Og hvor ligger microbryteren? For å komme til kontakta så må den draas ut, for den ligger på innsiden av fangeren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.