Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har fått en vannlekkasje i Golfen min :( Merket her en dagen at det var blitt vått på teppet på førersiden. Tok bort alt som ligger under der, isolasjon osv. Satte på en varmeovn og fikk tørket helt opp. Spylte så med en vannslange på frontruta og rundtomkring for å prøve å se hvor vannet kommer inn, uten hell..men det er liksom bare inn mot midten av bilen at isolasjonen er våt, ikke under ratt og sikringer og der, hvis dere forstår hvor jeg mener..og kun på førersiden..Samler seg en liten dam på gulvet..!

Noen som har forslag til hvor vannet kommer inn? Evt. noen som har hatt dette problemet selv?

Veldig takknemlig for svar :) Ikke noe gøy med vannlekkasjer..

 

Mvh

Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt dette på min, men på en tidligere Golf har jeg hatt det.

 

Sjekk dreneringen i overkant av torpedoveggen. Skal ligge et deksel der som du kanskje må ta vekk for å sjekke om dreneringene er tette.

 

Hvis du har takluke kan du sjekke dreneringene der også. Skal være en slange på hver side som går ned i a-stolpen og dreneres ut i skjermene tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde dette problemet på min 92 modell for 4-5 måneder siden.

Da var det platikken på innsiden av dørtrekket som hadde begynt å løsne.

Det vannet som kommer inn, renner inn mot midten av bilen pga helling i gulvet.

Byttet 2 slike dørfolier, lot bilen stå et døgn innendørs med varmeovn i, og så var det så godt som nytt. Er for øvrig et kjent problem på både golf 2 og 3 dette her. Men for all del, i ditt tilfelle kan det kanskje være frontrutesaken eller takluka, men slik du beskriver problemet, så var det akkurat likt mitt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en liten lekkasje i golfen min, men då va da berre kabelen til anlegget så eg hadde trekt igjennom pakningen der vaiaren til pansertet gikk igjenom, (går ut med fører sia under dekselet der vindusviskaren står, heilt inne med skjermen).... tette da med litt silikon:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar :) Skal prøve ut disse tipsene og håpe på at det ordner seg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.