#1 Skrevet Januar 8, 2013 (endret) Hei Lufter da min Audi for salg:) Det er en A4 B8 2008mod. 2.0Tdi 143hk Har spasert 83.000km Mye bra ustyr, blant annet: Bi xenon sportseter 1x elektrisk sete regnsensor 2 soners klima skinn multi ratt Parkerings sensor bak cruisekontroll +++ mye mer Har montert votex front leppe og rs4 grill, som ga bilen en skikkelig facelift! Har også montert en bakluke list som løftet utseende bak. Har no xenon i grøftelysene med fryste blinklys, men kan også kode dette tilbake til de orginale led lysene med vacom. Kan også ordne chip tuning hos http://www.tuningservice.com til en billig pris. Da blir effekten 180hk og 400nw Prisen jeg tenkte meg var rundt en 265.000,- Men er bare og komme med bud! Har desverre ikke bilde av interiøret, men det kan ordnes For mere info og bilder ta kontakt! Mvh Michael Ulstein Ellefsen M.ellefsen@live.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2013 SOLGT !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...