Hvilket batteri til fjernkontrollen Webasto T100

Anbefalte innlegg

Hei

Har fjernstyrt webasto på bilen min. Fjernkontrollen begynner å gå tom for batteri. Utrolig nok finner jeg ingen steder hvilket batteri som står i denne? Vil ikke åpne, da det er en hel prosess å linke den opp til bilen igjen da.

Noen som har gjort dette forresten? Står i bruksanvisningen at jeg skal ta ut en sikring for å pare den mot bilen igjen, men jeg aner ikke hvor denne sikringen står. Slik jeg forstår det skal den stå i en egen boks i nærheten av brenneren....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det bare å åpne den når du står i butikken og skal kjøpe nytt, så parrer du når du kommer ut til bilen igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har webasto orginalt i A3'en, men jeg aner ikke om det er T100. I min fjernkontroll sitter det ett eller to (husker ikke) 12 V Duracell Security batterier. Det står MN21, og A23/K23A utenpå pakken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Fader da :P

Så snart jeg finner ut hvor den sikringa sitter, så kan jeg pelle opp fjernkontrollen å sjekke. Men jeg bruker webastoen hver dag for å holde bikkja varm, så kan ikke risikere at det blir noe krøll med den! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.