S5 grill, diffusor og underlister til A5. delenummer?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

er helt ny på forumet og jeg er ikke sikkert på om denne blir lagt i riktid tråd.

 

jeg skal bestille s5 grill og diffusor. Må vel også ha listen under grillen og pyntelisten på diffusoren.

 

kunne noen vært så snille og gitt meg delenummer på dette. får ikke bestilt fra møller uten dette.

hvis det er mulighet for å bestille dette andre plasser så fortell gjerne om dette. har ingen erfaring om dette fra før.

 

Takker for svar :)

 

Mvh Daniel Johansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen på forumet, jeg vet ikke om du har facelift eller ikke, men på facelift mener jeg S-line diffusor ikke går overens med non-s-line bakfanger. S5 grill finner du iallefall på Ebay, jeg kjøpte nettopp S5 grill uten nrskilt. utsparing til facelift og denne kjøpte jeg via Arendal bilomsetning og de var ca 1000.- billigere enn møller med VACN rabatter. Hvis du søker på ebay.de står som regel delenr. på annonsene hvis det er orginaldeler. Husk at du må og kjøpe sline lister eller "sideskjørt" for å fullføre looken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.