Anbefalte innlegg

Har to forskjermer til Golf 2 som bare ligger og samler støv.

 

De er stort sett hele og pene. Litt småtteri helt framme mot lyktene på begge skjermer. (Se bilder)

 

Det er originale hull til montering av breddere.

 

Ønsker ca 800 kr for begge / bud

høyre framskjerm golf 2.jpg

IMG_0180.jpg

IMG_0181.jpg

IMG_0182.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster 800 for to nye. tenke bare og si det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster 800 for to nye. tenke bare og si det :P

 

Hvor koster det 800 kr for to nye originalskjermer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor koster det 800 kr for to nye originalskjermer?

 

Kjøpte akkurat 2.stk til min 16v hos mekonomen. Det var rett under 1000lappen med rabatter!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte akkurat 2.stk til min 16v hos mekonomen. Det var rett under 1000lappen med rabatter!:)

 

Jepp! Men de er ikke produsert av VAG!

Er du heldig, og de er produsert hos Klokkerholm, så passer de kanskje bilen.

Er de produsert hos Veng, så kan du ende med å bruke flere timer på å tilpasse skjermene til bilen.

 

Disse skjermene er 24 år gamle. Lurer på åssen de nye skjermene deres ser ut om 24 år.. Hvis det da er så mye som filla igjen av dem.

 

Det står 800 kr / bud. Så kom heller med bud, enn å sammenligne med dårlige ettermarkedsdeler. Prisen er høyst diskutabel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvor mye det vil koste i frakt?

Golf 2 og Jetta 2 skjermer er vel helt like om jeg husker riktig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvor mye det vil koste i frakt?

Golf 2 og Jetta 2 skjermer er vel helt like om jeg husker riktig?

 

Ikke sikker. Men vi kan si 1000 kr inkl frakt?

Tror det kommer på ca 300 kr i frakt, ettersom det blir spesialgods i flg postens hjemmesider. Og det må pakkes godt, så de ikke blir ødelagt :)

 

EDIT: Og Jetta og Golf skjermer er like, ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker. Men vi kan si 1000 kr inkl frakt?

Tror det kommer på ca 300 kr i frakt, ettersom det blir spesialgods i flg postens hjemmesider. Og det må pakkes godt, så de ikke blir ødelagt :)

 

EDIT: Og Jetta og Golf skjermer er like, ja :)

 

Okey.

 

Vel så framt disse passer på en 87mod jetta 1.8gl (små fangere osv)

samt at hjulbuer og alt er fint uten rusthull eller grov rust (det i framkant der så ikke ut til å være noe grovt, må lakkes og ordnes uansett)

så kan jeg gi deg en 800kr inkludert frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.

 

Vel så framt disse passer på en 87mod jetta 1.8gl (små fangere osv)

samt at hjulbuer og alt er fint uten rusthull eller grov rust (det i framkant der så ikke ut til å være noe grovt, må lakkes og ordnes uansett)

så kan jeg gi deg en 800kr inkludert frakt.

 

De kommer fra bil med små fangere, så det skal ikke være noe problem. Er så og si ingen rust på de. Er vel det eneste der i framkant, som du ser på det ene bildet. Jeg skal sette i gang og pakke dem, så skal jeg si ifra når jeg har vært på posten og hørt på frakt.

Dersom det ikke overstiger 300 kr med så veldig mye, så har vi en deal på 800 inkl frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kommer fra bil med små fangere, så det skal ikke være noe problem. Er så og si ingen rust på de. Er vel det eneste der i framkant, som du ser på det ene bildet. Jeg skal sette i gang og pakke dem, så skal jeg si ifra når jeg har vært på posten og hørt på frakt.

Dersom det ikke overstiger 300 kr med så veldig mye, så har vi en deal på 800 inkl frakt :)

 

Høres flott ut! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres flott ut! ;)

 

Har sjekka frakt. 850 inkl frakt, så kan du bare sende meg adressa på pm. Skjermene står ferdig pakka, og kan sendes i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.