2x 55w Xenon ekstralys m/ innebygget ballast selges

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har 2stk 55w xenon ekstralys liggende som jeg ikke har bruk for lenger da bruksbilen ble kjøpt med ekstralys ferdig montert.

Mener disse er 7" de lyser ihvertfall noe helt vanvittig! behagelig hvitt lys 4500k/5000k sånn ca.

Disse er av "flood" typen slik at de lyser ekstra godt ut mot siden så du har god oversikt over eventuelle folk/dyr mot grøftekantene.

Disse har ballast innebygget i lykta så alt du trenger er ekstralys relesett fra biltema så er det bare og koble rett på.

Brukte disse 1/2 vinter sesong på Audi'n så har ikke mange timene.

 

New0032_001.JPG

 

Slik så de ut på min bil.

 

img0203tj.jpg

 

Selges komplett med beskyttelse deksler i klar plast (alltid vært på under bruk så glasset under er ripefritt)

Holder av typen bak skiltplata følger med, inkludert 2 forlengere m/justering i 5mm stål.

 

Bilder/mål kan tas ved henvendelse.

 

1500kr/bud

Sendes v/kjøper betaler frakt.

 

Evt bytte i 4x100 felger som passer Jetta/Golf Mk2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er disse kjøpt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er disse kjøpt?

 

Bestilte disse fra Engelsk ebay da jeg ønsket type med 55w xenon, hvitt lys og "Flood reflektor" da det var mulighet til å bestille etter eget ønske mot en prisøkning. Montasjeplate er kjøpt på biltema og forlengerne har blitt frest ut på jobb å lakkert svarte.

 

Forøvrig fått bud på 1000kr, så lar de ligge noen dager til før salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at disse lyser bra. Har tre slike på herje bilen, og det lyser utrolig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bud på 1200kr notert.

Lar disse ligge ute fram til Mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med "oppstartstiden" på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er disse kjøpt?

 

Torshov Bilrekvisita selger dem for. 1299,- pr.stk

innimellom 899,- på kampanje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke like ;)

Disse er 55w, Torshov sine er 35w, samt disse er av typen med flood reflektor, hvor Torshov sine har vanlig "rett fram reflektor" etter hva jeg har skjønt.

 

Stående bud er 1500 og avslutter runden Mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar vel en 5sek ved kaldstart til full styrke, etter det så er det ikke veldig merkbart. Er vel slik at disse har digitale belaster som reagerer fortere å leverer mindre støy. (tror jeg)

 

Jeg var ikke noe plaget med det ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Watt'n kan nok stemme, men er flood på torshov sine også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og di har typisk "ettermonteringskit" hastighet på tennetiden. Ikke slik som Hella eller Bosch sine orginale. Men bra lamper til en billig penge! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med å skrive i en salgstråd om andre plasser folk kan kjøpe det som selges ? Står dere utenfor Rema å skriker at folk må gå på Rimi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stående bud er 1500. Avslutter runden kl 1700, Mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.