Golf 3/ Corrado interiør i Golf 2

Anbefalte innlegg

Driver og skal skaffe meg nytt interiør til min 5- dørs golf. Vet av et golf 3 interiør, men gidder ikke å kjøpe det uten å være sikker på at det passer! Kan tenke meg at det er lite problemer å få framstolene til å passe, men hvordan er det med baksetet? Evt corrado interiør, har lest litt her at det er mulig, men ser det bra ut selv om bak ryggen er litt smal?

En til ting, ratt fra golf 3 er mye finere en fra 2 syns jeg, passer dette og over?

 

Takknemelig for svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og skal skaffe meg nytt interiør til min 5- dørs golf. Vet av et golf 3 interiør, men gidder ikke å kjøpe det uten å være sikker på at det passer! Kan tenke meg at det er lite problemer å få framstolene til å passe, men hvordan er det med baksetet? Evt corrado interiør, har lest litt her at det er mulig, men ser det bra ut selv om bak ryggen er litt smal?

En til ting, ratt fra golf 3 er mye finere en fra 2 syns jeg, passer dette og over?

 

Takknemelig for svar..

 

 

Golf 3 stoler passer ikke foran i golf 2.. Corradostolene passer rett inn foran, men baksete fra corradoen er litt smalere.. Trekke med filt vedsidenav på hver side bak så blir det bra... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.