Oversikt over lokallagstreff - Satt i system?

Anbefalte innlegg

Hei alle klubb kamerater! :)

 

Det er godt mulig at jeg er totalt blind på begge øyne og i tillegg skriver dette på en håpløs plass, men jeg har en forespørsel (etterlysning, om du vil...).

 

Vi har flere lokallags tråder og tråder om forskjellige treff, men jeg er ikke kar om å finne (enkelt og fornuftig) oversikt over når de forskjellige lokallagene har sine treff/møter for sosial omgang i hverdagen og hvor disse avholdes.

 

Min tanke er at man kanskje kunne hatt en tråd under hvert lokallag der det fremkommer hvor, til hvilken tid og hvordan "treff" som avholdes i hvert område.

Der kan man gi beskjed om endringer, hvem som kommer og innledningsvis hvor og når dette normalt er.

 

På denne måten kan "gjeste opptredner" og besøk lettere gjennomføres i andre lokallag, samt at man kan se hvem som dukker opp denne gang.

Også lettere å variere hvilket sted man skal ta treff/møte dersom dette er ønskelig.

 

Så kan man kanskje videreutvikle dette derifra, med tanke på om "nysgjerrige - ikke medlemmer" skal kunne ha tilgang til å se dette for enklere å rekruttere medlemmer?

 

Bare en tanke... Hva "tycker folket", som de sier i Sverige???

 

Mvh Tommy R Danielsen (Litt Follo, litt Oslo) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett godt innspill i å gjøre klubben enda bedre :)

Vi har noen tanker om akkurat dette du etterspør og håper vi får til noe i løpet av kort tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig burde det vel vært ett felles lokallag også. Stor-Oslo lokallag eller Oslo og Akershus lokallag.

 

Siden man allikevel er den samme gjengen som drar på de forskjellige lokaltreffene.

 

Noe vi skal ta i Styret John-Arne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett godt innspill i å gjøre klubben enda bedre :)

Vi har noen tanker om akkurat dette du etterspør og håper vi får til noe i løpet av kort tid.

 

Bare hyggelig og en selvfølge da jeg tross alt er medlem ;)

Venter i "spenning" på videre resultat av arbeid og tanker rundt dette. Si ifra om det er noe jeg kan bidra med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.