#1 Skrevet Januar 10, 2013 (endret) Hei! Prøver å få til en liten sosial sammenkomst den 2. februar. Dette innebærer noen kalde øl hos STIAN OLSEN Skogvegen 2 3919 Porsgrunn Oppmøte: ca kl 19.00. Ta med drikke, godt humør, osv osv osv Håper flest mulig har muligheten til å komme ! Dato og klokkeslett er fastsatt. Mvh Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2013 Har du fortalt Stian om dette? HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2013 Det har jeg Han foreslo det selv Foreslo først BAR, men så sa han at han kunne ha det hos seg Mats. Mulig han ikke var ved sine fulle 5 da har svarte ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2013 Hehe... Ja det var det da...... Blir nok knall det... Vi har jo hatt fest hos Stian tidligere vi.Og det gikk jo fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2013 Du dukker vel opp du og Mats ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2013 Ser ut til at jeg kan ta turen jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2013 Så bra begynner å hjelpe seg nå ! På tide dette lokallaget livner litt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2013 hadde vært morro å tatt en tur innom...men jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2013 Bytt vakt Aleksander ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2013 Du dukker vel opp du og Mats ? Ser nok sånn ut!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2013 Noen fler i lokallaget som kommer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 17, 2013 tror jeg får rota meg opp ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 17, 2013 Hvis jeg er i Porsgrunn den helga (mest sannsynlig), så kan jo jeg også ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 17, 2013 BRAA Dette blir bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 17, 2013 Vi andre får sette Funäsdalen på hue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 17, 2013 Kanskje jeg får rotet meg oppi strøket til Olsen, å hilst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 17, 2013 Det synes jeg du skal Espen ! Ta med deg en six-pack, og join god stemning ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 18, 2013 Eg kjem. Skal bli hyggelig å slarve om skikkelige biler og lekre huss: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 19, 2013 Passa med litt fri så jeg kommer slengende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 19, 2013 Veldig bra gutta ! Imponert over deltakelsen Meget bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 19, 2013 Datoen passer bra, jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 20, 2013 Kanon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 23, 2013 Kommer Olsen? Hehe;) - - - Updated - - - Kommer Olsen? Hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 23, 2013 Olsen er vel ikke på forumet nå tror jeg ? Men, ja, snakket med han her om dagen, han sa han skulle dukke opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 23, 2013 Ok, Jeg kommer nok, jeg har jo fast plass i den stolen ved vinduet, Så da vet alle det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...