#26 Skrevet Januar 25, 2013 Kommer nok en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 2, 2013 E dokke klare guttær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 2, 2013 Må få unga i seng først her men kommer snublende i 8 draget tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 2, 2013 Får kose dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 2, 2013 Klare som det går ann :-) Kommer vel en gjeng i 19.30 tia :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 2, 2013 Kjører fra gulset litt før 7. har plass hvis noen trenger transport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 2, 2013 Alex og jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 2, 2013 da fikk jeg full bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 3, 2013 Bra oppmøte i går ! Fikk valgt to nye styremedlemmer også, navnene kommer i lokallagsstyre-tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 3, 2013 Takk for i går Ja, jeg klarte visst drekke meg til noe sånnt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 3, 2013 Takk for i går:) Ser vel de fleste igjen i morra regner jeg med?:thumbup: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 3, 2013 Jupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 4, 2013 Ja, dette ble skikkelig hyggelig: ja :. Og så latterlig bra oppmøte:). Hadde fraværende stemme men tilstedeværende vonde ører på søndag. Det er vel en grunn til at folk flest kjører motorsykkel utendørs, selv om det jo beviselig er veldig gøy innenfor husets fire vegger også. Takk for samværet, folkens: vinke :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 4, 2013 Ble en meget bra kveld ! Noe vi må få til oftere enn vi har hatt til p.d.d. Foreslår øl og grilling på bakkestranda til sommeren også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...