#1 Skrevet Januar 10, 2013 hei! etter en tid har fjernlåsen på min Audi A4 B6 Begynt å tulle seg.. jeg må trykke mange ganger før bilen åpner seg, dette gjelder også når jeg skal låse. samme diagnose på begge nøkklene. jeg får åpnet og låst bilen som normalt når jeg setter nøkkelen i døren. noen som har en anelse hva dette kan være?? jeg har forsøkt skiftet batteri i nøkkelen.... mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2013 ingen med noen erfaring her ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2013 Har ikkje vært mye borti slikt, men kan være mottager begynner og bli dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2013 godt mulig.. har du en formening om hvor denne kan sitte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2013 Hei! Er dette med nøkkelen eneste symptom? Jeg er i ferd med å bytte dørlås på førersiden fordi sentrallås lever sitt eget liv. I den forbindelse har også nøkkelene kuttet ut innimellom. Bilen låser seg opp og igjen i tide og utide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2013 hei! jeg har inntil nå ikke hatt noen andre plager nei, så jeg antar det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2013 Ingen feilkoder heller? Ser du har vag-com:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2013 har ikke koblet meg opp... men får vel kanskje sjekke dette også bra tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2013 Hei! Er dette med nøkkelen eneste symptom? Jeg er i ferd med å bytte dørlås på førersiden fordi sentrallås lever sitt eget liv. I den forbindelse har også nøkkelene kuttet ut innimellom. Bilen låser seg opp og igjen i tide og utide. Du kan også sjekke sentrallåspumpa di. Standard feil på sein 90 , tidlig 2000 biler. Du vil også generere en masse feilkoder på sentrallåspumpa i vagcom om denne er gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2013 har skannet bilen for feilkoder! kan dette være feilen ? 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation evnt er det noen som vet hva dette betyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2013 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386): Single-Wire Operation Possible Symptoms Data Bus Comfort working in Single-Wire Mode Possible Causes Wiring/Connectors from/to Door Control Module Driver Side (J386) Control Module in CAN Data Bus Comfort faulty Possible Solutions Check Measuring Value Blocks (MVB) Check Wiring/Connectors from/to Door Control Module Driver Side (J386) Kanskje komfortmodulen som hikker litt om jeg forstår feilkoden riktig. Tror den ligger under førersetet, men ikke sikker. Ser også ut til at det kan være lurt å sjekke ledningene mellom dør og karroseri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 21, 2013 Funnet ut av det eller? Jeg har bilen på verksted nå for å bytte dørlåsmekanismen på førerdøra. Bestilte en del fra ebay, men den virket ikke så ble originalvare. Spent på å se om det blir bedre av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 21, 2013 hei! beklager sent svar.. er så j****lig kaldt her i Bergen at jeg orker ikke å stå og jobbe med bilen for tiden men ting ble ihvertfall ikke bedre av å slette feilkoder.. hvor sitter komfortmodulen? så en kjapp titt under førersetet, men fant ingenting der?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 21, 2013 Under gulvmatta på passasjersida mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 22, 2013 Har nå fått tilbake bilen og den virker som den skal. Beklager at jeg sendte deg på en "wild goosechase" under førersetet Her i Lillehammer er det ikke snakk om å skru bil ute, dermed ble det verksted denne gangen. Håper du finner en løsning. Denne fikset alle problemene mine: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&view=all&item=251191720101&tid=1150869171015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 28, 2013 det går fint! leita ikke så lenge akkurat! hehe har nå fått sett på feilkodene igjen.. og det er en kode som kommer igjen hver gang etter at jeg sletter den; 01560 - Passenger Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent kan dette være problemet? hvilken komponent har du skiftet? ebay linke din fungerer ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2013 bumper denne... ingen som har erfaring med denne feilkoden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 22, 2013 B-ump! 01560 - Passenger Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent noen som har peil på denne feilkoden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...