Anbefalte innlegg

Tenkte å montere senkesettet på Golfen snart (fort som mulig gjerne), men mangler et sted å stå. Er litt kaldt å stå ute nå, så mangler jeg litt erfaringer med montering.

Så noen i nærheten som kunne tenke seg å montere? :)

 

Edit; VW Golf MK6, fremhjulstrekk, 50mm fjærbein og det som skal monteres H&R Twintube V2 Coilovere.

 

Betaling skal man selvfølgelig få! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett tips er å skrive hva slags Golf og type senk da det avgjør veldig på hvor lang tid og hvilke verktøy du trenger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager! Rettes opp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen erfaring med biltypen, men ikke umulig at jeg kan hjelpe deg med dette i løpet av februar :) Kan komme tilbake til det hvis du ikke får ordnet det før!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i utgangspunktet sabla lett å bytte, eneste som kan være knot er å få løsna fjærbeinet opp fra hjulspindelen. Må spesialverktøy der eller noe som kan utvide hjulspindelen. Dor og hammer funker.. så må du ha en pipe med M14 mønster for å få løsnet bolten til fjærbeinet.

 

Resten foran, og bak er vel ikke store greiene.. Bak er det en bolt så er demperen løs nede. Nå har jeg bare bytta fjærer, men demperen bak sitter vel veldig greit til i toppen kan jeg tenke meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"spesial" verktøyet lager man lett selv.. Bare sliper til en umbrako på 1/2 pipe..

 

Kan hende jeg kan ta på meg jobben så lenge jeg får strøm i garasjen neste uke..(da håper jeg elektrikkeren kommer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar! :)

 

Det er koselig å høre at det er så mange som kan hjelpe, å det setter jeg pris på! Jeg får en manglende del i slutten av Januar, så haster ikke føre den tid.

 

Men er bare å sende meg melding på ; 92433676. :)

 

-Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra da om når du skal til da så kan jeg sikkert svinge innom så kan jeg skravle litt;) For det kan jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"spesial" verktøyet lager man lett selv.. Bare sliper til en umbrako på 1/2 pipe..

 

Kan hende jeg kan ta på meg jobben så lenge jeg får strøm i garasjen neste uke..(da håper jeg elektrikkeren kommer)

 

Tid kunne du eventuelt montert dette for meg da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.